Оцініть програму

Додавання в межах 10

Додавання в межах 10
КІЛЬКІСТЬ ЗАВДАНЬ 39
КІЛЬКІСТЬ ДНІВ 13-19
РЕКОМЕНДОВАНО НА ДЕНЬ 2-3 завдання
ВІК ДИТИНИ 6-7 років
рейтинг
5.00
(2 оцінок)

Цей робочий зошит містить 39 цікавих завдань, послідовне виконання яких додасть дитині впевненості у собі та перетворить процес навчання на цікаві ігри з числами.

Виконання завдань програми "Додавання в межах 10" упродовж двох-трьох тижнів допоможе дитині легко зрозуміти принципи додавання та впевнено додавати прості числа. ..

Головними принципами успішного виконання програми є регулярність та послідовність. Усі завдання є посильними до виконання і подаються від найпростішого до найскладнішого, що дозволяє легко виконувати 2-3 завдання щодня.

Розпочати роботу з програмою можна у будь-який час, у зручному для дитини темпі, починаючи з першого завдання. Не поспішайте виконувати всі завдання відразу. Пам'ятайте, що дитину не варто перевантажувати.

Перші три завдання робочого зошиту присвячені перевірці раніше засвоєних знань, тому якщо під час виконання цих завдань дитина стикається зі значними труднощами, ви можете перейти до простішої програми "Вивчення цифр та рахунок у межах 10".

Якщо дитина дуже легко виконує завдання, опрацюйте програму до останнього завдання, щоб впевнитись у відсутності прогалин у знаннях. У цьому випадку ви можете завершити виконання програми швидше ніж передбачено та перейти до наступної програми "Додавання в межах 20".

Зауважте, що уміння додавати в межах 10 – необхідна умова успішного оволодіння усними й письмовими прийомами здійснення арифметичної дії додавання на наступних етапах вивчення математики і є однією з вимог вивчення арифметичних дій у 1 класі.

Програма укладена відповідно до Державного стандарту початкової освіти та чинних освітніх програм, з дотриманням принципу наступності (від простого до складного), а завдання структуровані таким чином, щоб допомогти дитині оволодіти навичкою додавання.

Після виконання програми ви можете нагородити дитину спеціальним дипломом, який стане нагородою за старанне та вправне виконання завдань та підтверджуватиме набуття дитиною таких необхідних для подальшого навчання поведінкових навичок, як старанність, охайність і самодисципліна.