Оцініть програму

Додавання в межах 20

Додавання в межах 20
КІЛЬКІСТЬ ЗАВДАНЬ 30
КІЛЬКІСТЬ ДНІВ 10-15
РЕКОМЕНДОВАНО НА ДЕНЬ 2-3 завдання
ВІК ДИТИНИ 7-8 років
рейтинг
5.00
(2 оцінок)

Цей робочий зошит містить 30 цікавих завдань, послідовне виконання яких додасть дитині впевненості у своїх знаннях та перетворить процес навчання на захопливі ігри з числами.

Виконання навчальної програми «Додавання в межах 20» упродовж двох-трьох тижнів допоможе дитині без зайвих зусиль опанувати прийоми усного додавання чисел у межах 20 з переходом через розряд, здійснювати обчислення зручним способом. ..

Головними принципами успішного виконання завдань програми є регулярність та послідовність. Усі завдання є посильними для дітей і подаються від найпростішого до найскладнішого, що дає змогу легко виконувати 2-3 завдання щодня.

Розпочати роботу з програмою можна у будь-який час, у зручному для дитини темпі, починаючи з першого завдання. Не поспішайте виконувати всі завдання відразу. Пам'ятайте, що дитину не варто перевантажувати.

Перші три завдання робочого зошита присвячено перевірці раніше засвоєних знань, тому якщо під час виконання цих завдань дитина стикається зі значними труднощами, радимо перейти до простішої програми «Додавання в межах 10».

Якщо дитина дуже легко виконує завдання, опрацюйте з нею програму до останнього завдання, щоб упевнитися, що прогалин у її знаннях немає. У цьому випадку дитина може завершити виконання програми швидше, ніж передбачено, та перейти до наступного робочого зошита «Додавання в межах 100».

Важливо, що під час формування навички додавання чисел у межах 20 вводяться лише усні обчислення. Успішне опанування всіх прийомів усного додавання є запорукою формування уміння здійснювати письмові обчислення.

Після виконання програми ви можете нагородити дитину спеціальним дипломом, який стане нагородою за старанне та вправне виконання завдань та підтверджуватиме набуття дитиною таких необхідних для подальшого навчання поведінкових навичок, як старанність, охайність і самодисципліна.

Програму укладено відповідно до Державного стандарту початкової освіти та чинних освітніх програм, із дотриманням принципу наступності (від простого до складного), а завдання структуровано таким чином, щоб допомогти дитині засвоїти знання про сполучну та переставну властивості дії додавання.