Оцініть програму

Завдання на літо після 2 класу

Завдання на літо після 2 класу
КІЛЬКІСТЬ ЗАВДАНЬ 160
КІЛЬКІСТЬ ДНІВ 40-50
РЕКОМЕНДОВАНО НА ДЕНЬ 3-4 завдання
ВІК ДИТИНИ 8-9 років
рейтинг
4.33
(9 оцінок)

Робочий зошит із завданнями, які допоможуть дитині цікаво та якісно підготуватися до переходу в 3-й клас.

Як урізноманітнити дозвілля дитини під час літніх канікул? Як організувати відпочинок так, щоб дитина не тільки вивчала щось нове, а й із цікавістю повторила вивчене у 2-му класі? Відповісти на ці запитання допоможе навчальна програма «Завдання на літо: йдемо підготовленими у 3 клас». ..

Канікули варто проводити так, щоб зберігати і формувати пізнавальний інтерес у дітей. Тому у програмі запропоновані завдання, які передбачають чергування різних видів діяльності, щоб дитина могла ненав’язливо поглиблювати свої знання та удосконалювати вміння.

Програма, що розроблена на 40 днів (8 тижнів), містить комбіновані завдання з мови та читання, математики, а також інтегрованого курсу «Я досліджую світ». Кожен тиждень триває 5 робочих днів, під час кожного з яких дитина має виконати 4 завдання. Кожен тиждень закінчується виконанням завдання на логіку або розв’язанням головоломки.

Програма укладена відповідно до Державного стандарту початкової освіти, а завдання підібрані таким чином, щоб охопити якомога більше обов’язкових результатів навчання, яких дитина має досягнути на кінець 2-го класу. Виконання програми сприятиме формуванню ключових компетентностей та розвитку наскрізних умінь дитини, узагальненню вивченого матеріалу за 2-й клас і допоможе якісно підготуватися до переходу в 3-й клас.

Розпочати роботу з програмою можна у будь-який зручний час, починаючи з першого дня першого тижня. Пам'ятайте, що дитину не потрібно перевантажувати: чергуйте виконання завдань із активним відпочинком. Виконання завдань підкріплюйте емоціями, тому що позитивні емоції сприяють запам’ятовуванню і мотивують дитину.

Після виконання програми ви можете нагородити дитину спеціальним дипломом, який стане нагородою за старанне та вправне виконання завдань та підтверджуватиме набуття дитиною таких необхідних для подальшого навчання поведінкових навичок, як старанність, охайність і самодисципліна.