Компетентнісні завдання для 2 класу

КІЛЬКІСТЬ ЗАВДАНЬ | 35 |
КІЛЬКІСТЬ ДНІВ | 12-18 |
РЕКОМЕНДОВАНО НА ДЕНЬ | 2-3 завдання |
ВІК ДИТИНИ | 7-8 років |
рейтинг |
Робочий зошит «Компетентнісні завдання для 2 класу» складається із системи завдань, послідовне виконання яких допоможе другокласникам і другокласницям розвивати ключові компетентності та наскрізні вміння.
Визначальною рисою компетентнісно орієнтованих завдань, запропонованих у робочому зошиті, є те, що їхнє виконання потребує застосування вміння аналізувати тексти та зображення, порівнювати, «читати» діаграми й інфографіку, встановлювати взаємозв’язки між явищами і процесами. ..
Вміння й навички, які дитина має змогу набути під час виконання завдань робочого зошита, є життєво необхідними: дитина вчитиметься прогнозувати, аналізувати, порівнювати і встановлювати характерні особливості об’єктів, визначати час та планувати власне дозвілля, орієнтуватися у просторі і на площині, відповідально ставитися до вибору продуктів, приймати усвідомлені рішення й оцінювати ризики, читати з розумінням, перевіряти правдивість інформації, виконувати прості математичні обчислення і добирати прилади, обладнання або альтернативні варіанти вимірювання для здійснення різноманітних вимірювальних операцій у тих чи інших життєвих ситуаціях (оплата за товар, зважування товарів, визначення місткості, визначення температури повітря).
Виконання кількох завдань щодня сприятиме розвитку низки наскрізних умінь та компетентностей дитини: уміння оцінювати ризики та приймати рішення, розв’язувати проблеми, логічно обґрунтовувати позицію, навчатися впродовж життя, розвиватиме ініціативність і підприємливість, компетентності в природничих науках і технологіях, математичну, соціальну і громадянську компетентності.
Завдання в зошиті впорядковані від простіших до більш складних та мають незвичну й цікаву для дітей форму. Завдяки такій структурі зошит можна використати для організації диференційованого навчання або навчальних проєктів, а також як чудовий засіб групової роботи в класі, що сприятиме не лише вивченню нового матеріалу, а й закріпленню та застосуванню вже відомого.
Розпочинати роботу над зошитом можна у будь-який час. При виконанні завдань варто орієнтуватися на темп навчання дитини, її рівень мотивації до навчання й особисті досягнення. Якщо необхідно, термін роботи над завданнями зошита можна скоротити або збільшити. Важливо не перевантажувати дитину: стежити за дотриманням режиму її праці й відпочинку та чергуванням різних видів діяльності.
Коли дитина опрацює завдання зошита, ви можете нагородити її спеціальним дипломом, який підтверджуватиме опанування нових знань та вмінь. Робочий зошит укладено відповідно до Державного стандарту початкової освіти та чинних освітніх програм, із дотриманням принципу наступності та призначено для учнів 2 класу.