Оцініть програму

Діагностувальні роботи з математики для 3 класу

Діагностувальні роботи з математики для 3 класу
КІЛЬКІСТЬ ЗАВДАНЬ 6
КІЛЬКІСТЬ ДНІВ 6
РЕКОМЕНДОВАНО НА ДЕНЬ 1 завдання
ВІК ДИТИНИ 8-9 років
рейтинг 4.25
(4 оцінок)

Діагностувальні роботи з математики для 3 класу є засобом зворотного зв’язку між учителем та учнями, що засвідчує рівень опанування здобувачами освіти навчальних тем та призначений для коригування освітніх результатів. Діагностувальні роботи доцільно виконувати наприкінці вивчення кожної теми. Змістовим наповненням кожної з пропонованих діагностувальних робіт є компетентнісно орієнтовані завдання, за результатами виконання яких можна отримати об'єктивну інформацію про рівень досягнення учнями й ученицями очікуваних результатів навчання на певному етапі опанування програмового матеріалу.

Робочий зошит містить навчальні завдання для виявлення стану сформованості навичок читання, написання й порівняння чисел, обчислювальних навичок, уміння розв'язувати рівняння та задачі різних типів, розпізнавати геометричні фігури, оперувати величинами, працювати з даними на основі програмового матеріалу, що опрацьовувався впродовж вивчення теми. ..

Результати перевірки діагностувальної роботи можна виражати як у вигляді оцінювального судження, так і вказувати навчальний рівень (початковий, середній, достатній, високий). Оцінювальне судження має бути конкретним, лаконічним, чітким, конструктивним. Варто використовувати розвиткові оцінювальні судження, тобто такі, що допоможуть дитині у подальшому вдосконаленні. Наприклад: «Оленко, я бачу, що ти старалася. Усі завдання виконала добре. Цього разу в тебе лише одна помилка. Подивися уважно, де саме ти припустилася помилки. Що тобі треба зробити, щоб уникнути її наступного разу? Поміркуй і скажи мені. Чекаю на твою відповідь» або «Максиме, цього разу ти добре розв’язав задачу і рівняння, але щось тобі завадило знайти периметр прямокутника. Що саме? Думаю, наступного разу ти впораєшся добре». Під час перевірки діагностувальних робіт варто враховувати індивідуальні особливості кожної дитини. Не рекомендуємо формулювати такі оцінювальні судження, що принижують гідність дитини. 

Пропонуємо наступний після діагностувальної роботи урок проводити з метою обговорення результатів її виконання, встановлення зворотного зв'язку щодо сформованості очікуваних результатів навчання, виявлення «сильних» і «слабких» сторін учнів. Під час рефлексії за результатами діагностувальної роботи дорослі мають змогу зорієнтувати дітей на успіх. 

Працюючи над завданнями робочого зошита, дитина формуватиме не лише вміння та навички, а й компетентність як здатність, що базується на знаннях, досвіді, цінностях, здібностях, набутих завдяки навчанню. 

Робочий зошит укладено відповідно до Державного стандарту початкової освіти.