Завдання з математики на літо (з 3 в 4 клас)

КІЛЬКІСТЬ ЗАВДАНЬ | 50 |
КІЛЬКІСТЬ ДНІВ | 25 |
РЕКОМЕНДОВАНО НА ДЕНЬ | 2 завдання |
ВІК ДИТИНИ | 9 років |
рейтинг |
Робочий зошит «Математика на літо після 3 класу» складається з 50 завдань, послідовне виконання яких допоможе дитині в цікавій формі повторити вивчене в 3-му класі та підготуватися до 4-го класу, формуватиме досвід використання математичних знань для розв’язування навчальних та практичних задач.
Завдяки виконанню завдань зошита дитина закріпить знання про нумерацію чисел у межах 1000, розрядний склад трицифрового числа; виконуватиме додавання і віднімання, множення і ділення чисел у межах 1000; знаходитиме невідомі компоненти дії додавання і віднімання, множення та ділення; повторить табличне множення й ділення чисел 1–10. ..
Дитина виконуватиме арифметичні дії з іменованими числами, вимірюватиме і порівнюватиме величини (довжина, маса, місткість, час). Завдання з геометричним змістом сприятимуть розвитку просторових уявлень дитини, формуватимуть у неї здатність розрізняти геометричні фігури за їхніми істотними ознаками, уміння креслити, моделювати геометричні фігури. Дитина закріпить знання про знаходження периметра прямокутника.
Виконуючи завдання зошита, дитина закріпить уміння читати і записувати математичні вирази та приклади, подані в текстовій формі з використанням математичних символів, розв’язуватиме рівняння на основі правил знаходження невідомого компонента арифметичної дії, застосовуватиме правила порядку виконання дій під час обчислень, значень виразів без дужок та з дужками.
Математичні задачі зошита допоможуть дитині розпізнавати практичні проблеми, що розв’язуються із застосуванням математичних методів. У процесі роботи над простими та складеними сюжетними задачами дитина опановуватиме різні способи розв’язування задач. Подані в зошиті завдання допоможуть дитині усвідомити роль математики в житті людини та важливість математичних знань, формуватимуть інтерес до навчання.
Виконуючи завдання робочого зошита, дитина вчитиметься мислити логічно, розмірковувати, аналізувати, робити висновки. Дитина матиме змогу переконатися, що математика використовується щодня: під час закупів у магазині або шкільному буфеті, подорожі, гри.
Щоденне виконання двох завдань у зручному для дитини темпі стане запорукою формування її математичної компетентності. Важливо не перевантажувати дитину, допомагати їй дотримуватися режиму роботи та відпочинку, а також чергувати різні види діяльності.
Коли дитина завершить роботу над усіма завданнями, ви можете нагородити її спеціальним дипломом, який стане відзнакою за старанне і вправне виконання завдань.