Оцініть програму

Логіка для дошкільників

Логіка для дошкільників
КІЛЬКІСТЬ ЗАВДАНЬ 40
КІЛЬКІСТЬ ДНІВ 20
РЕКОМЕНДОВАНО НА ДЕНЬ 2 завдання
ВІК ДИТИНИ 5-6 років
рейтинг
3.67
(3 оцінок)

Робочий зошит із завданнями для дошкільників, що спрямовані на розвиток уміння аналізувати, аргументувати та встановлювати логічні зв’язки.

Діти дошкільного віку цікавляться усім, що знаходиться і відбувається навколо них, їм подобається не просто слухати чи спостерігати, а бути активними учасниками: ставити запитання, обговорювати проблеми, приймати рішення, вигадувати, фантазувати. ..

Педагоги та батьки мають сприяти тому, щоб навчання було успішним, а здобуті знання – якісними. Розумовий розвиток дитини дошкільного віку, основою якого є логічне мислення, передбачає засвоєння дітьми елементарних логічних прийомів та орієнтований насамперед на формування вміння розмірковувати, встановлювати причинно-наслідкові зв’язки, обґрунтовувати свою думку та робити прості висновки, що є необхідним підґрунтям для розвитку особистості дитини та формування ключових компетентностей та наскрізних умінь.

Сприяти розвитку логічного мислення дітей дошкільного віку допоможе програма «Розвиваємо логічне мислення у дітей дошкільного віку». Програма розроблена на 20 днів (4 тижні) та містить комбіновані завдання, спрямовані на розвиток уміння аналізувати, узагальнювати, зіставляти та класифікувати об’єкти, пояснювати та аргументувати, а також встановлювати логічні зв’язки.

Кожен тиждень має тривати 5 робочих днів, під час кожного з яких дитина має виконати 2 завдання. Будь-які два дні на тиждень - вихідні.

Розпочати роботу із завданнями програми можна у будь-який зручний час, починаючи з першого дня першого тижня. Пам'ятайте, що дитину не потрібно перевантажувати: чергуйте виконання завдань із активним відпочинком.

Після виконання програми ви можете нагородити дитину спеціальним дипломом, який стане нагородою за старанне та вправне виконання завдань на розвиток логічного мислення й підтверджуватиме набуття дитиною таких необхідних для подальшого навчання поведінкових навичок, як старанність, охайність і самодисципліна.