Оцініть програму

Віднімання в межах 10

Віднімання в межах 10
КІЛЬКІСТЬ ЗАВДАНЬ 20
КІЛЬКІСТЬ ДНІВ 7-10
РЕКОМЕНДОВАНО НА ДЕНЬ 2-3 завдання
ВІК ДИТИНИ 6-7 років
рейтинг
5.00
(1 оцінок)

Цей робочий зошит містить 20 цікавих завдань, послідовне виконання яких додасть дитині впевненості у своїх знаннях та перетворить процес навчання на захопливі ігри з числами.

Виконання завдань навчальної програми «Віднімання в межах 10» упродовж одного-двох тижнів допоможе дитині зрозуміти принципи віднімання та розвинути вміння віднімати прості числа. ..

Головними принципами успішного виконання завдань програми є регулярність та послідовність. Усі завдання є посильними для дітей і подаються від найпростішого до найскладнішого, що дає змогу легко виконувати 2-3 завдання щодня.

Розпочати роботу з програмою можна у будь-який час, у зручному для дитини темпі, починаючи з першого завдання. Не поспішайте виконувати всі завдання відразу. Пам'ятайте, що дитину не варто перевантажувати.

Перші три завдання програми присвячено перевірці раніше засвоєних знань, тому якщо під час виконання цих завдань дитина стикається зі значними труднощами, радимо перейти до простішої програми «Вивчення цифр та рахунок у межах 10».

Якщо дитина дуже легко виконує завдання, опрацюйте з нею програму до останнього завдання, щоб упевнитися, що прогалин у її знаннях немає. У цьому випадку дитина може завершити виконання програми швидше, ніж передбачено, і перейти до наступної програми «Віднімання в межах 20». 

Зауважмо, що вміння віднімати числа в межах 10 – необхідна умова успішного опанування усних і письмових прийомів здійснення арифметичної дії віднімання на наступних етапах вивчення математики у початковій школі.

Після виконання програми ви можете нагородити дитину спеціальним дипломом, який стане нагородою за старанне та вправне виконання завдань та підтверджуватиме набуття дитиною таких необхідних для подальшого навчання поведінкових навичок, як старанність, охайність і самодисципліна.

Програму укладено відповідно до Державного стандарту початкової освіти та чинних освітніх програм, із дотриманням принципу наступності (від простого до складного), а завдання структуровано таким чином, щоб допомогти дитині опанувати навичку віднімання чисел першого десятка.