Оцініть програму

Охорона рослинного світу

Охорона рослинного світу
КІЛЬКІСТЬ ЗАВДАНЬ 12
КІЛЬКІСТЬ ДНІВ 4-6
РЕКОМЕНДОВАНО НА ДЕНЬ 2-3 завдання
ВІК ДИТИНИ 8-9 років
рейтинг
5.00
(2 оцінок)

Робочий зошит «Охорона рослинного світу» сприятиме зацікавленню дитини світом рослин, поглибленню знань про природоохоронні заходи, формуванню екологічно обґрунтованої поведінки у природі.

Зошит укладено для учнів 3 класу. Він містить 12 завдань, спрямованих на формування в дитини вмінь розрізняти й називати рідкісні види рослин, причини їхнього зникнення; пояснювати взаємозв’язки в довкіллі; відповідально поводитися в ньому, складати правила поведінки в природі й дотримуватися їх, брати участь у природоохоронних заходах. ..

Працюючи над виконанням завдань, дитина дізнається цікаві факти про лікарські рослини, рідкісні види дерев та трав'янисті рослини. Завдання робочого зошита допоможуть поглибити знання дитини про об’єкти живої природи, заходи щодо їхнього збереження, розвиватимуть інтерес до вивчення теми охорони рослин. 

Провідна роль у вивченні об’єктів живої природи належить спостереженням, тому виконання завдань робочого зошита «Охорона рослинного світу» важливо поєднувати зі спостереженнями за рослинами у їхньому природному середовищі, участю у природоохоронних заходах. Прогулянки парком чи лісом, екскурсії розвиватимуть пізнавальну активність дітей, стануть джерелом їхнього натхнення. Важливою умовою формування природничої компетентності є активність дитини у пізнанні навколишнього світу.

Розпочинати роботу над зошитом можна у будь-який час, ураховуючи рівень знань і темп навчання дитини. Якщо необхідно повторити групи рослин, їхні назви й будову, варто звернутися до завдань зошита «Різноманітність рослин у природі». Під час виконання завдань зошита слід стежити за дотриманням режиму роботи й відпочинку дитини, уникати її примусу й перенавантаження.

Після виконання завдань робочого зошита ви можете нагородити дитину спеціальним дипломом, що підтверджуватиме засвоєння теми «Охорона рослинного світу».

Робочий зошит укладено відповідно до Державного стандарту початкової освіти та чинних освітніх програм, із дотриманням принципу наступності (від простого до складного), а завдання структуровано таким чином, щоб допомогти дитині систематизувати знання про рослинний світ.