Завдання на літо: йдемо підготовленими у 3 клас
Рейтинг
5

Навчальна програма із завданнями, які допоможуть дитині цікаво та якісно підготуватися до переходу в 3-й клас

Завдання на літо: йдемо підготовленими у 3 клас

Як урізноманітнити дозвілля дитини під час літніх канікул? Як організувати відпочинок так, щоб дитина не тільки вивчала щось нове, але і з цікавістю повторила вивчене у 2-му класі? Відповісти на ці запитання допоможе програма «Завдання на літо: йдемо підготовленими у 3 клас».

Канікули варто проводити так, щоб зберігати і формувати пізнавальний інтерес у дітей. Тому у програмі запропоновані завдання, які передбачають чергування різних видів діяльності, щоб дитина могла ненав’язливо поглиблювати свої знання та удосконалювати вміння.

Програма, що розроблена на 40 днів (8 тижнів), містить комбіновані завдання з мови та читання, математики, а також інтегрованого курсу «Я досліджую світ». Кожен тиждень триває 5 днів, які закінчуються виконанням завдання на логіку або розв’язанням головоломки. Програма укладена відповідно до Державного стандарту початкової освіти, а завдання підібрані таким чином, щоб охопити якомога більше обов’язкових результатів навчання, яких дитина має досягнути на кінець 2-го класу. Виконання програми сприятиме формуванню ключових компетентностей та розвитку наскрізних умінь дитини, узагальненню вивченого матеріалу за 2-й клас і допоможе якісно підготуватися до переходу в 3-й клас.

Розпочати роботу з програмою можна у будь-який зручний час, починаючи з першого дня першого тижня. Пам'ятайте, що дитину не потрібно перевантажувати: чергуйте виконання завдань із активним відпочинком. Виконання завдань підкріплюйте емоціями, тому що позитивні емоції сприяють запам’ятовуванню і мотивують дитину.


ТИЖДЕНЬ 1

День тижня Назва розділу Завдання
День 1 Чудова рідна мова. Сучасна мова і мовлення. Мова колись і мова зараз. Куди зникають деякі слова? Минуле й сучасність: збагачуємо словниковий запас
Утворення чисел у межах 100. Обчислюємо суму і різницю зручним для себе способом. Невідомі доданки №6: сума 50
Ефективне використання ресурсів. Моделюємо поведінку на основі власного досвіду. Великі зміни у школі: вчимося планувати
Розвиваємо уяву та фантазію. Доповнюємо сюжет ілюстрації. Доповни сюжет малюнка №9
День 2 Ввічливі звертання – приємне спілкування. Збагачуємо словниковий запас. Повторюємо вивчене про основи спілкування. Добираємо «ввічливі» слова
Розв’язування сюжетних задач. Додавання чисел в межах 20 з переходом через десяток. Неохайні посіпаки №8: рахуємо ягоди ожини
Розрізняємо приватну та публічну інформацію. Спілкування з незнайомцями та малознайомими людьми. Визначаємо публічну й особисту інформацію
Робимо припущення. Розвиваємо творчий потенціал. Кольорові сни робота
День 3 Коло читання. Добираємо літературу правильно. Вчимось розрізняти художню й науково-популярну літературу. Що почитати: добираємо книги
Складання і обчислення числових виразів на додавання і віднімання в межах 50. Приклади й подарунки
Визначаємо важливі для себе цінності, пояснюємо їх значущість. Розрізняємо спільні та індивідуальні цінності. Мої цінності
Розвиваємо зосередженість та зорово-моторну координацію. Малюємо за аналогією. «Фотополювання»: малюємо й тренуємо увагу №6
День 4 Мова – душа народу. Про що розповідає народна мудрість? Пригадуємо, що таке «усна народна творчість». Прислів'я та приказки. Розмальовуємо прислів’я за темами № 6
Розвиваємо навички усного рахунку. Розв’язування рівнянь. Кольорові рівняння №7
Правила безпечної поведінки. Розпізнаємо ситуації небезпеки вдома, у школі або у довкіллі, пояснюємо, що робити в цих ситуаціях. Аналізуємо правила безпеки
Активізуємо обидві півкулі головного мозку засобами кінезіології. Малюємо двома руками №4
День 5 Усне та писемне мовлення. Хто такий оповідач? Уважно читаємо і перевіряємо розуміння прочитаного. Історії на нитці: уважно читаємо
Здійснюємо обчислення зручним способом. Поняття «літр» як одиниця вимірювання місткості. Викрадач меду: рахуємо й аналізуємо
Вода і здоров’я. Значення води у житті людини. Економне використання ресурсів. Де взяти воду?
Розвиваємо асоціативне мислення. Вчимось знаходити нестандартні рішення. Перетворюємо лінії на малюнки й розвиваємо уяву

ТИЖДЕНЬ 2

День тижня Назва розділу Завдання
День 1 Слово. Значення слова. Письмово пояснюємо значення слова Відгадай та поясни № 3
Зв’язок між діями додавання та віднімання. Переставний закон додавання. Розподіляємо подарунки
Різноманітність тварин у природі. Описуємо етапи розвитку тварин Визначаємо етапи розвитку тварин
Розвиваємо асоціативне мислення. Добираємо асоціації. Малюємо асоціації та розвиваємо фантазію №4
День 2 Слово. Речення. Розвиваємо уміння поєднувати слова в речення. Складаємо речення зі словами № 6
Розвʼязування задач на додавання однакових доданків із заміною додавання множенням. Бананове варення: рахуємо й аналізуємо
Їстівні та отруйні гриби. Міркуємо про можливі загрози під час збирання та споживання грибів. Їстівні або отруйні: оцінюємо дії
Продовжуємо активізувати взаємозв’язки між півкулями головного мозку. Використовуємо практики освітньої кінезіології. Дзеркальне малювання: розвиваємо координацію рухів
День 3 Слово. Речення. Текст. Повторюємо слова, які відповідають на питання «Хто?», «Що?». Слова-назви предметів (іменники). Складаємо історію № 2: вживаємо іменники
Упорядкування та порівняння даних. Записуємо числа від найбільшого до найменшого. Прибирання у сови: що означає «купатися в золоті»?
Визначаємо ознаки якісних і неякісних продуктів харчування. Вчимося вибирати продукти харчування, орієнтуючись на позначки на упакуванні. Ознаки якості
Розвиваємо лінгвістичний інтелект. Виконуємо словниково-логічні вправи. Придумуємо слова, складаємо історії №5
День 4 Взаємодіємо письмово. Перенос слів з рядка в рядок. Ділимо слова для переносу Переносимо слова правильно
Повторюємо правила знаходження невідомого доданка і невідомого від’ємника. Здійснюємо обчислення зручним способом. Башти з чисел №8: додавання й віднімання в межах 100
Сонце – джерело світла і тепла. Формування уявлень про Сонце як космічне тіло. Чим цікаве Сонце?
Розвиваємо увагу та спостережливість. Вчимось аналізувати деталі. Чия тінь: розвиваємо спостережливість
День 5 Пригадуємо, які слова пишуться з великої літери. Слова – ознаки предметів. Власні назви. Історії з фігурами: овал, прямокутник
Співвідношення між одиницями вимірювання маси. Визначаємо вагу песика
Рукотворні тіла та матеріали, їхні властивості. Доповнюємо схеми. Що з чого зроблено?
Розвиваємо увагу. Знайомимось зі світом музичних інструментів. Головоломка «Музичні інструменти»

ТИЖДЕНЬ 3

День тижня Назва розділу Завдання
День 1 Слова-ознаки предметів. Уважно читаємо й малюємо за описом. Намалюй зовнішність № 8 (фея й ельф)
Малюнкові задачі. Розв’язування малюнкових задач числовими виразами. Прочитай діаграму: домашній улюбленець
Розрізняємо фантастичне уявлення про об’єкти природи і факти про них на основі доступних джерел. Шукаємо наукове пояснення появи блискавки
Розвиваємо просторову уяву. Тренуємось орієнтуватись в просторі. Розвиваємо просторову уяву: Аліса в Задзеркаллі
День 2 Звуки та букви. Правильно вимовляємо та сприймаємо «на слух». Дзвінкі та глухі приголосні. Розрізняємо дзвінкі та глухі приголосні: [Д]-[Т], [Д’]-[Т’] (українська мова)
Календар та його використання для  опису і розв’язання повсякденних проблем. Дванадцять місяців
Людина і довкілля. Пояснюємо загрозу для довкілля дій людини Турбуємося про природу № 7: вирубування дерев
Розвиваємо логічне мислення. Вчимось шукати відповіді, зважаючи на деталі. Уважний детектив №6: визначаємо злочинця
День 3 Вчимося уважно читати і виділяти головну інформацію в тексті. Працюємо з графічними організаторами (таблиця). Читаємо з рідними. Працюємо з інформацією. Дізнаємося про буревії і способи захисту від них
Повторюємо таблицю множення числа 2. Розвиваємо увагу та спостережливість. Складаємо приклади на множення №1
Людина і довкілля. Вчимося розрізняти види ресурсів. Оптимального використання ресурсів та забезпечення добробуту. Види ресурсів
Опановуємо основи емоційного інтелекту. Розвиваємо творчі здібності. Малюємо емоції театральних масок
День 4 Звуки та букви. Повторюємо літери, які можуть позначати два звуки Визначаємо букви, що позначають два звуки (українська мова)
Розв’язуємо приклади на додавання та віднімання  межах 100 з переходом через десяток. Арифметичні перегони
Визначаємо вплив дій людини й інших чинників на природне середовище. Формуємо відповідальне ставлення до природи. Природа протестує: мітинг планети Земля
Активізуємо пізнавальний інтерес. Розвиваємо логічне мислення під час мовних ігор. Розкодовуємо слова
День 5 Слово. Речення. Текст. Повторюємо слова, які відповідають на питання «Що робити?», Слова-назви дій (дієслова). Складаємо історію № 5: вживаємо дієслова
Переставний закон додавання. Обчислення виразів на додавання в межах 100. Обчислюємо суми в трикутниках: доданки від 2 до 12
Психічний та емоційний складники здоров’я. Описуємо зміни власних емоцій і почуттів. Учимося керувати емоціями. Хмаринки емоцій
Розвиваємо логічне мислення шляхом маніпуляцій з предметами. Розміщуємо яблука в коробці

ТИЖДЕНЬ 4

День тижня Назва розділу Завдання
День 1 Казка. Розвиток подій. Що буде, якщо змінити подію? Альтернативна кінцівка відомих казок. Пишемо казку «навиворіт»
Розв’язуємо сюжетні задачі. Заміна дії додавання дією множення і множення – додаванням. Шукаємо необхідні дані №6
Неповторність і рівність кожної людини. Поважаємо різноманітність, справедливо ставимось до інших осіб. Ми – різні, ми – рівні
Розвиваємо логічне мислення, увагу та зосередженість. Японські кросворди № 3,4: робот і літера
День 2 Слово. Форма слова. Утворюємо правильну форму прикметників від іменників (без уживання термінів) Для кого сік? Міркуємо логічно
Вираз і його значення. Порядок виконання дій. Розвиваємо уміння здійснювати усний рахунок. Виконуємо математичні фокуси: чарівна четвірка
Будова рослин. Плоди і насіння. Способи розмноження рослин. Кісточкові секрети
Тренуємо лінгвістичний інтелект та ерудицію. Розгадуємо ребуси. Розгадуємо ребуси №3 (з нотами)
День 3 Віршований текст. Рима. Розвиваємо творчі літературні здібності: пишемо вірш про себе Вірш про мене: римуємо
Парні і непарні числа. Віднімання двоцифрових чисел з переходом через десяток. Сортуємо відповіді
Різноманітність комах у природі. Зіставляємо та порівнюємо. Комахи: користь і шкода
Розвиваємо вміння аналізувати й порівнювати. Співставляємо припущення й факти. Міркуємо, де мають жити тварини
День 4 Слова та словосполучення. Вчимось добирати слова правильно. Узагальнені назви. Значення слова. Усно пояснюємо значення слів. Групи назв: називаємо правильно
Правила додавання чисел у межах 100 з переходом через розряд. Розв’язуємо сюжетні задачі. Шкільний стадіон: розв’язуємо задачі
Вода. Значення води у природі та житті людини. Водойми. Джерела питної води
Розвиваємо логічне мислення та уважність. Розгадуємо головоломки. Судоку в малюнках: розвиваємо логіку №1
День 5 Речення. Текст. Відповідаємо на запитання письмово. Креативне письмо. Таємниці зубних фей: розвиваємо фантазію
Застосовуємо в обчисленнях правила знаходження невідомих зменшуваного, від’ємника, доданка та множника. Веселі рівняння №2
Різноманітність птахів у природі. Розпізнаємо хижих птахів. Упізнаємо птахів
Міркуємо логічно: сортуємо слова за категоріями. Сортування слів: місто

ТИЖДЕНЬ 5

День тижня Назва розділу Завдання
День 1 Повторюємо слова, які відповідають на питання «скільки?» (на прикладі «один»-«багато») Однина і множина іменників. Слова, які вживаються лише в множині. Однина чи множина: групуємо слова
Взаємозвʼязок дій множення і ділення. Складання виразів на ділення. Малюємо й учимося ділити правильно №8 (у межах 20)
Взаємозв’язки у природі. Світ тварин. Значення тварин у природі. Хто яку користь приносить?
Розвиваємо увагу. Знаходимо аналогію серед абстрактних фігур. Замальовані комірки: тренуємо мислення №3
День 2 Досліджуємо медіа: комікс. Складаємо історію в малюнках. Створюємо комікси № 2
Таблиця множення і ділення. Застосовуємо взаємозв’язок між діями множення і ділення в обчисленнях. Добутки й частки №1
Негативні наслідки викидання сміття у лісах і парках. Вчимося сортувати сміття. Прибираємо галявину, сортуємо сміття
Мовні загадки. Знаходимо відгадку. Мислимо логічно. Головоломка «Таємний шифр»
День 3 Оголошення. Пишемо оголошення правильно. Добираємо слова для опису зовнішності. Загубився монстрик: пишемо оголошення
Вартість і ціна. Поняття «дорожчий», «дешевший». Здійснюємо операції з грошима. Порівняння чисел. Ціни на квитки
Неповторність кожної людини. Визначаємо, як спосіб життя впливає на здоров’я людини. Моє тіло
Працюємо з логічним рядом. Добираємо відсутній елемент. Який малюнок наступний №7
День 4 Слово. Лексичне значення слова. Близькі за значенням слова (синоніми). Вивчаємо синоніми № 3
Обчислення значень виразів на дві дії. Додавання і віднімання чисел в межах 100 з переходом через десяток. Святкова математика
Психічний та емоційний складники здоров’я. Учимося керувати емоціями. Долаємо хвилювання конструктивно
Аналізуємо та робимо висновки. Використовуємо аналогії для вирішення логічних задач. Вчимося міркувати за аналогією №1
День 5 Слово. Лексичне значення слова. Добираємо слова, протилежні за значенням (антоніми). Знайомство з антонімами № 1
Ціна та вартість. Оперуємо грошима та обчислюємо суму покупки. Плануємо покупки: кондитерський відділ
Вчимося розповідати про свої вподобання у письмовій формі. Що мені подобається: музика
Розвиваємо логічне мислення під час вирішення мовних завдань. Працюємо зі словами-назвами предметів. Утворюємо нові слова: вчимося читати і писати

ТИЖДЕНЬ 6

День тижня Назва розділу Завдання
День 1 Утворюємо множину іменників. Доповнюємо текст. Уважно читаємо та відповідаємо на питання. Вивчаємо множину іменників: моя робота
Розвʼязування задач на ділення з допомогою схематичних малюнків. Учимося ділити наочно
Різноманітність рослин у природі. Розпізнаємо рослини за характерними ознаками. Загадкові рослини
Розвиваємо уяву та фантазію. Формуємо громадянську компетентність вправами творчого характеру. Розповідаємо про території: держави роботів і фей
День 2 Взаємодіємо усно. Діалог. Повторюємо правила ведення діалогу. Вчимося доречно реагувати на різні мовленнєві ситуації. Вчимося приймати подарунки
Доповнення «числових трійок» на множення і ділення. Дії з трьома числами №8
Культура споживання. Потреби людини. Помірність у споживанні. Велике прибирання
Працюємо з логічним рядом. Створюємо візерунки за аналогією. Продовжуємо вишивку №4: домалюй орнамент
День 3 Коло читання моєї родини. Вивчаємо читацькі інтереси інших людей. Що читає моя родина: розвиваємо читацьку компетентність
Удосконалюємо вміння здійснювати усні обчислення в межах 100. Зашифровані картини №7
Світ професій. Відповідальність та правила взаємодії в суспільстві. Розмірковуємо про відповідальність: поліцейський/поліцейська
Розвиваємо уяву і фантазію під час креативного письма. Фантазії шеф-кухаря: вигадуємо рецепт торта
День 4 Вчимося аналізувати і сортувати інформацію. Працюємо з графічними організаторами (діаграма Керрола). Аналізуємо й упорядковуємо дані: природа/рукотворний світ, їстівне/неїстівне
Віднімання двоцифрових чисел з переходом через десяток. Порівнюємо значення виразів. Знайди однакові відповіді
Пояснюємо, як харчування впливає на здоров’я людини. Здійснюємо вибір  корисних для здоров’я продуктів. Апетитні страви
Працюємо з графічними образами літер. Розпізнаємо написане. Що написано №8: розпізнаємо слова й домальовуємо малюнки
День 5 Досліджуємо мовлення. Вивчаємо слова, які звучать і/або пишуться однаково, але мають різне значення (омоніми). Хитрі слова: складаємо речення
Зв’язок між діями додавання та віднімання. Знаходження невідомих компонентів дій додавання та віднімання Невідомі доданки №10
Аналізуємо й порівнюємо природничі поняття і факти. Заповнюємо таблиці та схеми. Ліс і лісосмуга
Плануємо особливості подорожі в гори. Міркуємо і добираємо необхідні речі. Збираємо валізу в гірський похід

ТИЖДЕНЬ 7

День тижня Назва розділу Завдання
День 1 Запам'ятовуємо прочитане. Читаємо римований текст і виконуємо післятекстові завдання. Мислимо логічно. Читаємо вірш-загадку про будинок
Віднімання двоцифрових чисел з переходом через десяток. Порівнюємо значення виразів. Додавання та порівняння чисел №8
Формування уявлень про ознаки та різноманітність спільнот. Спільноти
Спільні ознаки. Мислимо логічно. Визначаємо ознаки, що об’єднують предмети в категорію. Подібність предметів: визначаємо суттєві ознаки
День 2 Досліджуємо мовлення. Вчимось добирати необхідну інформацію за шаблоном та правильно пояснювати значення слова. Квадратний словник: розширюємо активний словниковий запас
Встановлюємо порядок виконання дій у математичних виразах на 2-3 дії Вивчаємо порядок арифметичних дій № 2
Космічні тіла. Водойми. Вчимося порівнювати і робити висновки. Розвиваємо уяву та творче мислення. Море на Землі й на Місяці
Міркуємо логічно про правила поведінки в соціумі. Вчимось проявляти емоції в різних ситуаціях. Де можна шуміти?
День 3 Вчимося лаконічно передавати інформацію. Репліки в діалозі. Креативне письмо. Створюємо комікс. Неочікувана зустріч: створюємо комікс про зустріч Страуса й Ластівки
Співвідношення між годиною і хвилиною. Додаємо іменовані числа. Додаємо й рахуємо час, що пройшов № 2
Формування сімейних цінностей. Описуємо родинні традиції таправила життя своєї сім’ї. Родинний герб
Логічні вправи і завдання. Вирішуємо логічні задачі, користуючись таблицею. Розвиваємо логіку, розв’язуючи задачу про хобі
День 4 Пригадуємо, що таке друкований шрифт. Робота з персональними даними: вчимось правильно заповнювати анкетні форми. Паспортна форма: заповнюємо правильно
Вимірювання довжини за допомогою підручних засобів та  вимірювальних приладів. Розвиваємо просторове мислення. Незвичні одиниці вимірювання
Світ рослин. Структуруємо інформацію у вигляді ментальних карт. Ліс
Розвиваємо зорово-моторну координацію. Співставляємо графічну інформацію з текстовою. Слова в сітках №8
День 5 Вчимось пояснювати думки письмово. Групуємо слова за певними ознаками. Розширюємо активний словниковий запас. Схожі несхожості: знаходимо спільне
Розвʼязування виразів за допомогою малюнків. Знаходження невідомих компонентів арифметичних дій. Спортивна математика
Різноманітність тварин у природі. Пристосування тварин до середовища існування. Роги й хвости
Опановуємо основи позитивного мислення. Розвиваємо уяву. Найкращий дощовий день: учимося мислити позитивно

ТИЖДЕНЬ 8

День тижня Назва розділу Завдання
День 1 Розвиваємо зв’язне мовлення та розширюємо словниковий запас. Міркуємо логічно. Працюємо зі словами. Чарівна шкарпетка: змінюємо слова
Удосконалюємо вміння додавати й порівнювати величини і чисела.Операції з грошима. Учимось рахувати гроші № 3
Різноманітність плодів. Вчимося розрізняти фрукти і ягоди. Розв’язуємо задачі. Фруктово-ягідний компот
Розвиваємо логічне мислення засобами мовних ігор. Вирішуємо мовні головоломки. Читаємо за напрямком, розшифровуємо слова
День 2 Досліджуємо медіа. Як медіа впливають на наш вибір? Інформація, яка привертає увагу. Шрифт. Заголовок (Назва). Короткий зміст. Театральна афіша: «Мураха рятує світ»
Обчислюємо вирази на заміну додавання множенням і множення – додаванням. Вивчаємо принцип множення № 4
Охорона природи. Червона книга. Добираємо необхідну інформацію. Вивчаємо рідкісні види ссавців
Розвиваємо уважність. Працюємо з ілюстративним матеріалом. Розмальовуємо приховані зображення: кіт на підвіконні
День 3 Вчимося розрізняти достовірну та вигадану інформацію. Розвиваємо логічне мислення. Відрізняємо реальні факти від вигадок № 3
Удосконалюємо вміння здійснювати усні обчислення. Розвиваємо логічне мислення. Головоломка «Математична купівля»
Розвиваємо спостережливість. Запитуємо про те, що цікавить. День у зоопарку
Розвиваємо логічне мислення засобами мовних ігор. Вирішуємо мовні головоломки. Логогриф. Логогриф «Приклади з літер»
День 4 Частини тексту. Зачин. Основна частина. Кінцівка. Складаємо та доповнюємо коротку історію за серією малюнків. Цікаві серединки: доповнюємо історію
Поняття про периметр. Застосовуємо правило знаходження периметра фігури при розв’язуванні практично-зорієнтованих задач. Вчимося обчислювати периметр
Спостереження як один з основних методів дослідження. Описуємо рослини. Спостереження за світом рослин
Розвиваємо уміння будувати логіку розповіді. Відновлюємо послідовність подій з опорою на ілюстрації. Розповідь у картинках: тренуємо логіку №8
День 5 Цікаві вправи та завдання. Працюємо в парі або групі. Граємо зі словами. Фанти: граємо в мовні ігри
Узагальнення знання про вивчені математичні поняття, повторення і закріплення назв математичних операцій. Математичні завдання: повторюємо вивчене
Здорова етична поведінка. Пояснюємо важливість добрих учинків для людини та довкілля. Журнал піклування
Розвиваємо логічне мислення засобами мовних ігор. Вирішуємо мовні головоломки. Анаграми. Анаграми «Розшифруй слова»

 

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 5 з 5 на основі 1 оцінки.

Розвиток дитини
07.07.2020

iHerb
Генератори практичних завдань
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Немає коментарів


Вітаємо, Ви підписані! Отримайте листа та активуйте розсилку