Повертаємося до школи під час пандемії COVID-19
Рейтинг
10

Як школи можуть забезпечити безпеку учнів і своїх співробітників в умовах пандемії COVID-19

Повертаємося до школи під час пандемії COVID-19

З початку навчального року чимало має змінитися в школах, щоб діти могли вільно вчитися і розвиватися без ризику для свого здоров'я. Діти найкраще вчаться, коли відвідують школу. Однак навчання в класах безпечне тільки в тому випадку, якщо дотримані усі карантинні заходи. Школа повинна забезпечити безпеку як учнів, так і вчителів.

Чому навчання повинно проходити в класі

Шкільне навчання - це щось більше, ніж просто знання, які діти отримують на уроках. Крім того, що діти вчаться читати, писати і рахувати, у школі вони формують соціальні та емоційні навички, проявляють фізичну активність і отримують психологічну підтримку. Всього цього діти позбавлені на онлайн навчанні.

Однак щоб шкільне навчання в умовах пандемії COVID-19 проходило без ризику для здоров'я дітей, школи повинні дотримуватися рекомендацій Всесвітньої Організації Охорони Здоров'я, щоб забезпечити дітям безпеку. Якщо ж школи будуть змушені перейти на онлайн навчання, вони повинні будуть забезпечити доступ до навчального процесу всім без винятку учням.

Що можуть зробити школи

Школи повинні дотримуватися певних заходів безпеки, щоб запобігти поширенню COVID-19. Зокрема, слід дотримуватися таких заходів.

Дотримуватися соціальної дистанції. І учні, і вчителі повинні знаходитися один від одного на відстані як мінімум півтора метра, щоб уникнути можливого зараження. Дослідження показали, що знизити ризик зараження можна, якщо розставити парти в класах на відстані півтори метра і зменшити контакти учнів один з одним. Вірогідність зараження буде ще нижчою, якщо учні будуть носити маски і не будуть відвідувати уроки з симптомами простудних захворювань. Учителі також повинні дотримуватися дистанції між собою і з учнями, носити маски та уникати масових скупчень.

По можливості вчителі повинні проводити уроки на відкритому повітрі. Це допоможе забезпечити соціальну дистанцію. Відкрита місцевість добре підходить для уроків фізкультури, малювання або музики.

Носити маски й дотримуватися гігієни рук. Щоб уникнути поширення вірусу, всі діти старші двох років і всі дорослі повинні носити маски, які закривають ніс і рот. Якщо одягти маску правильно, вона захищає дитину протягом усього навчального дня. Крім цього, важливо протягом дня періодично мити руки з милом.

Зміни в навчальному режимі. Щоб обмежити контакти учнів поза уроками, потрібно вжити таких заходів:

  • учні повинні залишатися в класах, а вчителі повинні переходити з класу в клас. Так учні не будуть товпитися в коридорах на перервах;
  • приймати їжу учні повинні в класах або на відкритому повітрі, а не в їдальнях;
  • двері класів повинні залишатися відкритими, щоб учні рідше торкалися до дверних ручок.

Тестування на COVID-19 і вимірювання температури. ПЛР-тест на COVID-19 показує, чи інфікована людина на даний момент. Тому він не приносить особливої користі в тому, щоб запобігти спалаху захворювання в школі. Саме тому сьогодні міністерство охорони здоров'я не вводить обов'язкове тестування для учнів і співробітників шкіл.

У деяких школах постійно вимірювати температуру учнів також неможливо. Однак батьки повинні стежити за самопочуттям дітей і залишати їх вдома при будь-яких ознаках нездужання.

Адміністрація шкіл повинна постійно нагадувати учням і вчителям про необхідність залишатися вдома, якщо їх температура вища, ніж 37,1 або у них проявляються якісь інші симптоми простудних захворювань.

Інформування про свої контакти і дотримання режиму самоізоляції. На сьогоднішній день медичні дослідження свідчать про те, що діти молодші 10 років мають меншу ймовірність заразитися COVID-19 і передати вірус іншим. Однак школи все ж повинні передбачити таку ймовірність. Якщо учень або співробітник школи контактував із людиною, у якої підтверджено захворювання, він повинен дотримуватися режиму самоізоляції протягом двох тижнів з моменту останнього контакту з цією людиною. (Контакт означає, що люди перебували на відстані півтора метра не менше 15 хвилин).

Робота медичних пунктів в школах. Медсестри повинні вимірювати температуру всіх учнів, хто відчує себе погано протягом навчального дня. У школах повинні бути обладнані спеціальні зони для ізоляції учнів, які відчувають нездужання. З метою безпеки медсестри повинні використовувати медичні маски й одноразові рукавички.

Прибирання та дезінфекція приміщень. Школи повинні слідувати рекомендаціям Всесвітньої Організації Охорони Здоров'я з дезінфекції приміщень.

Шкільні автобуси, коридори та спортивні майданчики

Оскільки шкільні автобуси, коридори і спортивні майданчики стають місцем масового скупчення учнів, школи повинні забезпечити такі заходи безпеки:

  • водії автобусів повинні постійно бути в масках;
  • якщо батьки учнів мають можливість підвозити своїх дітей в школу на машині, потрібно це заохочувати;
  • у шкільних коридорах потрібно позначити на підлозі напрямок руху, щоб зменшити скупчення учнів. З цією ж метою варто виключити використання учнями шафок;
  • на спортивному майданчику учні повинні знаходитися в маленьких групах. Слід регулярно дезінфікувати спортивні снаряди на майданчиках.

Інші рекомендації

Крім того, щоб забезпечити безпеку учнів під час пандемії, школи повинні враховувати й інші фактори.

Учні з груп підвищеного ризику. Хоча розглянуті вище заходи безпеки знижують ризик поширення вірусу, вони не усувають його повністю. Деяким учням, які мають різні хронічні захворювання і входять до групи ризику зараження COVID-19, можуть знадобитися додаткові заходи безпеки. Класні керівники та шкільні медсестри можуть допомогти визначити таких учнів і забезпечити їм додаткові заходи безпеки.

Психологічна підтримка. Школа повинна допомагати учням підтримувати психічне здоров'я в умовах пандемії. Шкільні психологи повинні допомогти дітям подолати стрес, пов'язаний з пандемією, розпізнавати в учнів симптоми тривожності і допомагати впоратися з ними.

Харчування. Повноцінне харчування допомагає підтримувати імунітет дітей. Тому школа повинна забезпечити безкоштовне або пільгове харчування на пільгових умовах більшій кількості учнів, ніж до пандемії.

Навчальний процес під час пандемії COVID-19 декому може здатися неправильним або ненормальним, принаймні, на деякий час. Але які б заходи не обрали школи для того, щоб забезпечити безпеку учнів і вчителів, кінцевий результат залежить від кожного.

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 5 з 5 на основі 2 оцінок.

Розвиток дитини
16.09.2020

iHerb
Генератори практичних завдань
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Немає коментарів


Вітаємо, Ви підписані! Отримайте листа та активуйте розсилку