Оцініть програму

Повторюємо частини мови

Повторюємо частини мови
КІЛЬКІСТЬ ЗАВДАНЬ 26
КІЛЬКІСТЬ ДНІВ 7-9
РЕКОМЕНДОВАНО НА ДЕНЬ 3-4 завдання
ВІК ДИТИНИ 9-10 років
рейтинг
5.00
(3 оцінок)

Цей робочий зошит містить 26 цікавих завдань, спрямованих на узагальнення та повторення знань дитини про самостійні та службові частини мови. Послідовне виконання завдань допоможе дитині вдосконалити вміння розрізняти частини мови, а також визначати їхню роль у словосполученні та реченні.

Виконання завдань робочого зошита «Повторюємо частини мови» впродовж тижня допоможе дитині систематизувати знання про граматичні категорії самостійних та службових частин мови, усвідомити взаємозв’язок між цими частинами мови, а також удосконалювати орфографічні та пунктуаційні вміння й навички. ..

Виконуючи завдання цього зошита, діти будуть розвивати вміння доцільно вживати частини мови в усному й писемному мовленні, аналізувати, зіставляти, систематизувати мовні явища, удосконалюватимуть навички грамотного письма.

Завдання робочого зошита подаються з помірним рівнем ускладнення: від найпростішого до найскладнішого, що дає змогу оцінити рівень сформованості вмінь і навичок дитини, виявити наявні прогалини та сприяти їх усуненню.

Розпочати роботу із зошитом можна у будь-який час, у зручному для дитини темпі, починаючи з першого завдання. Якщо під час виконання завдань дитина стикається зі значними труднощами, проаналізуйте, над якою темою потрібно попрацювати, щоб їх усунути, та перейдіть до простіших тем «Іменник як частина мови», «Вивчаємо прикметник», «Вивчаємо дієслово», «Службові частини мови».

Після виконання завдань робочого зошита ви можете нагородити дитину спеціальним дипломом, який стане відзнакою за старанне і вправне виконання завдань та підтвердить набуття таких необхідних для подальшого навчання поведінкових навичок, як старанність, охайність і самодисципліна.

Матеріали робочого зошита укладено відповідно до Державного стандарту початкової освіти та чинних освітніх програм, із дотриманням принципу наступності (від простого до складного), а завдання структуровано таким чином, щоб допомогти дитині систематизувати знання про  частини мови.