Завдання на літо: йдемо підготовленими у 5 клас
Рейтинг
15

Навчальна програма із завданнями, які допоможуть дитині цікаво та якісно підготуватися до переходу в 5-й клас

Завдання на літо: йдемо підготовленими у 5 клас

Як урізноманітнити дозвілля дитини під час літніх канікул? Як організувати відпочинок так, щоб дитина не тільки вивчала щось нове, але і з цікавістю повторила вивчене у 4-му класі? Відповісти на ці запитання допоможе програма «Завдання на літо: йдемо підготовленими у 5 клас».

Канікули варто проводити так, щоб зберігати і формувати пізнавальний інтерес у дітей. Тому у програмі запропоновані завдання, які передбачають чергування різних видів діяльності, щоб дитина могла ненав’язливо поглиблювати свої знання та удосконалювати вміння.

Програма, що розроблена на 30 днів (6 тижнів), містить комбіновані завдання з мови та читання, математики, а також інтегрованого курсу «Я досліджую світ». Кожен тиждень триває 5 днів, які закінчуються виконанням завдання на логіку або розв’язанням головоломки. Програма укладена відповідно до Державного стандарту початкової освіти, а завдання підібрані таким чином, щоб охопити якомога більше обов’язкових результатів навчання, яких дитина має досягнути на кінець 4-го класу. Виконання програми сприятиме формуванню ключових компетентностей та розвитку наскрізних умінь дитини, узагальненню вивченого матеріалу за 4-й клас і допоможе якісно підготуватися до переходу в 5-й клас.

Розпочати роботу з програмою можна у будь-який зручний час, починаючи з першого дня першого тижня. Пам'ятайте, що дитину не потрібно перевантажувати: чергуйте виконання завдань із активним відпочинком. Виконання завдань підкріплюйте емоціями, тому що позитивні емоції сприяють запам’ятовуванню і мотивують дитину.


ТИЖДЕНЬ 1

День тижня Назва розділу Завдання
День 1 Мова – основа спілкування. Як словом можна впливати на ситуацію?  Вчимось знаходити кроки до порозуміння. Комунікативні навички: конфлікт інтересів
Письмове ділення багатоцифрових чисел на одноцифрові та двоцифрові числа. Виконуємо математичні фокуси: ланцюжок дій
Карта як один із способів зображення поверхні Землі. Шукаємо на карті країни і міста. Вчимося користуватися електронною картою. Упорядковуємо географічні назви: Європа й Азія
Аналізуємо та робимо висновки. Використовуємо аналогії для вирішення логічних задач. Вчимося міркувати за аналогією №12
День 2 Мова – основа спілкування. Пропонуємо шляхи прийнятного вирішення проблеми. Учимося розв’язувати конфлікти № 7
Перетворення іменованих чисел, представлених одиницями вимірювання часу. Удосконалюємо навички математичного мислення. Одне й те ж: зіставляємо час
Прогнозуємо наслідки різних рішень та дій. Вчимося встановлювати причинно-наслідкові зв’язки. Рішення і наслідки: відповідальна поведінка
Орієнтуємось в просторі, зважаючи на піктограми. Як малюнок може замінити текстову інформацію? Замінюємо текстову інформацію графічною. Правила в малюнках: учимося співпрацювати
День 3 Спілкування онлайн: повторюємо правила спілкування в мережі. Мобільне спілкування: повторюємо навички писемного мовлення № 4
Площа. Одиниці вимірювання площі. Розв’язуємо задачі на знаходження площі. Сад-город: обчислюємо площу ділянок
Шукаємо на карті річки і міста. Удосконалюємо вміння користуватися фізичною картою світу. Шукаємо міста на берегах річок
Розвиваємо логічне мислення та пізнавальний інтерес засобами мовних ігор. Прислів’я та анаграми №4 (українська мова)
День 4 Культура спілкування: добираємо необхідні слова. Будуємо речення зі звертаннями за схемою. Розвиваємо соціальні навички: учимося вибачатися
Усне додавання і віднімання багатоцифрових чисел. Розподіляємо подарунки: приклади в межах 2000
Різноманітність природи материків. Пристосування рослин і тварин до умов існування в різних природних зонах. Знаходимо середовище поширення тварин
Вчимось складати скрабл. Розвиваємо кругозір. Тренуємо пам'ять та увагу. Кросворд без підказок «Знаки зодіаку»
День 5 Вчимось розуміти і письмово пояснювати власні потреби. Доповнюємо речення. Обираємо варіанти. Аналізуємо сфери свого життя: освіта
Розвиваємо вміння здійснювати письмове віднімання багатоцифрових чисел. Виконуємо письмове множення. Автостоянка: обчислюємо кількість місць
Дізнаємось більше про професії, пов’язані з пізнанням природи, її використанням і збереженням. Проводимо опитування. Цікаві професії: проводимо опитування
Будуємо зв’язне висловлювання, добираючи переконливі аргументи. Розвиваємо уміння висловлюватись логічно. Міркуємо логічно: формуємо зв’язне мовлення

ТИЖДЕНЬ 2

День тижня Назва розділу Завдання
День 1 Плануємо свої дії: письмово складаємо покрокову інструкцію. Учимося складати план дій
Ціна та вартість. Оперуємо грошима та обчислюємо суму покупки. Плануємо покупки: магазин одягу
Розвиваємо уміння встановлювати причинно-наслідкові зв’язки, описувати ситуації за схемою «причина-наслідок». Результат і причини: діємо відповідально
Розміщення об’єктів на площині та у просторі. Розвиваємо просторову уяву та логіку. Веселі кубики №7
День 2 Повторення вивченого про текст. Описуємо власний вибір. Пояснюємо вибір письмово. Великі зміни у школі: вчимося планувати
Розвиваємо вміння здійснювати ділення багатоцифрових чисел на одноцифрове. Арифметичні картини №8
З’ясовуємо, як змінюються людське тіло та соціальні ролі людини залежно від її віку. Як ми ростемо?
Тренуємо аналітичне та логічне мислення. Вправляємось у вирішенні математичних головоломок. Вивчаємо нерівності, розв’язуючи судоку 9х9
День 3 Розвиваємо вміння аналізувати. Ділимось враженнями письмово. Аналізуємо навчальний рік: моменти, якими ми пишаємось
Письмове додавання і віднімання трицифрових чисел з переходом через розряд. Арифметична мандрівка №6
Розвиваємо аналітичне та творче мислення, вміння розрізняти материки, країни і міста. Материки, міста, країни: шукаємо помилки
Тренуємо вміння аналізувати, порівнювати, співставляти, мислити логічно. Уважно читаємо та заповнюємо таблицю. Розвиваємо логіку, розв’язуючи задачу про квіти
День 4 Розвиваємо зв’язне мовлення. Будуємо зв’язне висловлювання. Через 20 років: розвиваємо уяву
Письмове додавання і віднімання трицифрових чисел. Перевіряємо правильність розв’язання виразів різними способами. Арифметика для гурманів №10
Взаємозв’язки у природі. Умови, необхідні для життя різних організмів. Складаємо ланцюги живлення. Складаємо ланцюг живлення № 6
Розвиваємо логічне мислення, увагу та зосередженість, вирішуючи японські головоломки. Японські кросворди №14: равлик
День 5 Читаємо текст і  відповідаємо на запитання. Історії квітів: ірис
Встановлюємо порядок виконання дій у математичних виразах на 4-5 дій. Вивчаємо порядок арифметичних дій № 8
Знаходимо інформацію про країни Європи та світу. Вчимося орієнтуватися на карті світу. Цікаві подорожі: Центральна та Східна Європа
Розвиваємо логічне мислення, розв’язуючи ребуси. Розгадуємо ребуси №8 (різні правила)

ТИЖДЕНЬ 3

День тижня Назва розділу Завдання
День 1 Речення. Повторення вивченого про речення. Працюємо з деформованими реченнями. Пояснюємо зміст речень. Прислів’я. Слідами загублених речей №6: пояснюємо прислів’я
Переставний закон множення. Пригадуємо правила знаходження невідомого множника. Процес множення №8
Висловлюємо припущення про достовірність інформації, отриманої з різних джерел. Розрізняємо факти і судження. Відрізняємо реальні факти від вигадок № 8
Розвиваємо логічне мислення та пізнавальний інтерес засобами математичних ігор. Складна головоломка «Загадкові доданки»
День 2 Тренуємось складати речення. Складаємо речення з запропонованих слів. Ілюструємо речення. (Не)випадкові слова: складаємо речення
Дріб як одна або кілька рівних частин цілого. Додавання дробів з однаковими знаменниками. Додаємо дроби № 4
Розрізняємо фантастичне уявлення про об’єкти природи і факти про них на основі доступних джерел. Шукаємо наукове пояснення кольору рослин
Розвиваємо логічне мислення. Вчимось шукати відповіді, зважаючи на деталі. Уважний детектив №9
День 3 Розвиваємо вміння висловлюватись реченнями. Пояснюємо мету, причину, наслідки. Будуємо складнопідрядні речення№6: мета
Повторюємо основні математичні поняття. Розгадуємо кросворд. Кросворд «Проста математика»
Визначаємо властивості предметів. Робимо висновки із спостережень та досліджень. Вибираємо предмети, що їх притягує магніт
Розвиваємо логічне мислення. Міркуємо й аналізуємо. Повторюємо вивчене про транспорт. Такий різний транспорт: мислимо логічно
День 4 Розвиток зв’язного мовлення. Пишемо твір за певною темою. Пишемо твір про хмари
Операції з грошима. Одиниці вартості: копійка (к.), гривня (грн). Учимось рахувати гроші № 12
Роль тварин у житті людини. Описуємо поведінку тварин на основі інформації, отриманої з додаткових джерел. Історії про відданих тварин: голуб Cher Ami
Аналізуємо власні можливості й робимо висновки. Дізнаємось більше про себе. Хто ти: правша чи лівша?
День 5 Розвиваємо навички самооцінювання та саморефлексії. Перевіряємо твір: розвиваємо грамотність і уважність
Поглиблюємо уявлення про паралельні та перпендикулярні лінії. Паралельні та перпендикулярні прямі №4
Формуємо уявлення про культуру різних країн. Вчимося визначати основну інформацію, розповідаючи про країни. Пишемо розповідь про країну
Спілкування онлайн. Добір та систематизація інформації. Поглиблюємо знання про видатних людей. Реєструємо Ярослава Мудрого у соцмережі

ТИЖДЕНЬ 4

День тижня Назва розділу Завдання
День 1 Повторення вивченого про частини мови. Іменник. Знаходимо зайве способом виключення. Знайди зайве слово №2: іменники
Округлення чисел до найближчого розрядного десятка, сотні, тисячі Учимося округлювати числа
Висловлюємо припущення про достовірність інформації. Розрізняємо факти і судження про тварин. Факт чи вигадка про тварин. Кенгуру
Тренуємо увагу, логічне та просторове мислення. Сховані кубики № 11
День 2 Повторення вивченого про частини мови. Іменник. Правильно визначаємо рід іменників. Вчимося визначати рід іменників №7
Закріплюємо навички виконання письмового додавання і віднімання, множення та ділення. Числові кросворди: закріплюємо навички додавання й віднімання, множення й ділення
Різноманітність тварин у природі. Спільноти у тваринному світі. Дізнаємося цікаві факти про мурах
Графічний диктант. Розвиваємо дрібну моторику, увагу та просторову орієнтацію. Малюємо по клітинках: метелик
День 3 Повторення вивченого про частини мови. Прикметник. На які якості вказують прикметники? Знаходимо зайве способом виключення. Знайди зайве слово №4: прикметники
Століття як одиниця вимірювання часу. Одиниці часу: тисячоліття, століття, десятиліття, рік. Перетворення іменованих чисел. Роки й століття
Різноманітність тварин у природі. Пристосування тварин до умов середовища існування. Розповідаємо про північних оленів
Визначаємо спільні ознаки об’єктів навколишнього світу, об’єднуємо за спільною ознакою. Учимося встановлювати логічні зв’язки № 6
День 4 Повторення вивченого про частини мови. Дієслово. Вивчаємо іменники та дієслова №4: здоров’я
Утворення звичайного дробу. Читання і запис дробів. Порівнюємо дроби з однаковим знаменником. Порівнюємо дроби № 1
Заповнюємо діаграму Венна, порівнюємо небесні тіла. Розвитку критичного мислення і логіку. Космічне партнерство: учимося порівнювати
Вплив вітамінів на здоров’я людини. Визначаємо чинники здоров’я. Визначаємо вміст вітамінів у продуктах
День 5 Повторення вивченого про частини мови. Прислівник. Вживаємо прислівники в писемному мовленні. Складаємо історію №8: вживаємо прислівники
Читаємо та записуємо дроби за допомогою засобів наочності. Ілюстроване завдання «Дроби в малюнках» № 4
Формуємо уявлення про материки й океани, особливості рослинного та тваринного світу. Розвиваємо екологічну культуру й логіку. Вивчаємо материки й океани
Пояснюємо вплив способу життя та корисних звичок на здоров’я людини. Визначаємо чинники здоров’я. Розшифровуємо назви чинників здоров’я №7

ТИЖДЕНЬ 5

День тижня Назва розділу Завдання
День 1 Слово. Значення слова. Слова-синоніми. Фразеологізми. Збагачуємо словниковий запас. Шукаємо фразеологізми-синоніми №7 (українська мова)
Римська система числення. Співвідношення між римськими й арабськими цифрами та числами. Вивчаємо римську систему числення
Вчимося визначати сторони горизонту, виконувати чіткі інструкції. Карта скарбів: вивчаємо сторони горизонту
Розвиваємо увагу та спостережливість. Шукаємо фрагменти зображень: кажан
День 2 Слово. Значення слова. Слова-антоніми. Добираємо антоніми до запропонованого ряду слів. Навчальний кросворд «Антоніми»
Записуємо звичайні дроби за допомогою засобів наочності. Упізнай звичайний дріб на числовій осі № 4
Людина і довкілля. Пояснюємо можливі загрози дій людини для довкілля. Турбуємося про природу № 5: як вчинити з багаттям?
Розвиваємо навичку читання вголос. Відгадуємо загадки. Пластилінові слова: ноутбук
День 3 Слова, які допомагають привернути увагу. Значення слів у рекламі. Шрифт. Повторюємо, як створити афішу. Театральна афіша: «Фітнес для Баби Яги»
Розпізнаємо і класифікуємо геометричні фігури за істотними ознаками. Кросворд «Геометричні фігури»
Визначаємо вплив дій людини й інших чинників на природне середовище. Формуємо відповідальне ставлення до природи. Природа протестує: мітинг дерев
Мережа Інтернет та безпека. Вчимося безпечно поводиться в Інтернеті. Інтернет: безпечно/небезпечно
День 4 Як фразеологізми допомагають «прикрасити» мовлення? Пояснюємо значення фразеологізмів. Прибирання у сови: що означає  «брати бика за роги»?
Удосконалюємо вміння співвідносити кількість частин із дробом. Частини фігур
Добираємо і впорядковуємо інформацію. Встановлює зв’язки, робимо висновки на основі власних знань та досвіду. Театральна афіша: «Космічна мандрівка»
Розвиваємо логічне та аналітичне мислення. Метаграми «Слова-сходинки» (№3)
День 5 Повторення вивченого про синоніми й антоніми. Робота зі словником. Виготовляємо свій власний словничок
Римська система числення. Співвідношення між римськими й арабськими цифрами та числами. Вивчаємо римські числа
Різноманітність птахів у природі. Вчимося визначати птахів за характерними ознаками. Кросворд у малюнках «Птахи»
Письмово пояснюємо значення слова. Розвиваємо увагу та спостережливість. Письмово пояснюємо значення слова

ТИЖДЕНЬ 6

День тижня Назва розділу Завдання
День 1 Тексти інформаційного змісту. Розвиваємо уміння працювати з графічним організатором «таблиця». Уважно читаємо й впорядковуємо інформацію. Дізнаємося про селі й способи захисту від них
Поглиблюємо знання про звичайні дроби. Записуємо дроби за допомогою засобів наочності. Позначаємо звичайні дроби на числовій осі № 3
Вчимося визначати сторони горизонту, запам’ятовуємо їх назви. Вивчаємо різні сторони світу
Розшифровуємо логогриф. Розвиваємо логічне мислення. Дев’ять сотень у словах
День 2 Текст. Частини тексту. Розвиваємо уміння писати цікаві історії. Доповнюємо написане ілюстративним матеріалом. Доповнюємо й ілюструємо історію №6
Удосконалюємо вміння порівнювати дроби з різними знаменниками. Вивчаємо основну властивість дробу № 2
Аналізуємо зусилля на шляху до успіху на прикладах відомих людей. Імена й професії відомих жінок
Встановлюємо відповідність між зображеннями фігур. Повертаємо фігури й тренуємо мислення № 5
День 3 Текст. Переказ тексту. Письмово переказуємо прочитаний текст Карта подій: переказуємо текст
Визначаємо назви об’ємних геометричних фігур за характерними ознаками. Об’ємні фігури
Хронологічна послідовність: впорядковуємо інформацію письмово. Лінія часу: пригадуємо важливі події
Розвиваємо аналітичне мислення. Шукаємо шляхи вирішення проблеми. Аналізуємо проблему
День 4 Розвиваємо читацьку компетентність. Опановуємо основи порівняльної характеристики персонажів. Порівнюємо й малюємо персонажів: Гаррі Поттер й Волдеморт
Тренуємо аналітичне та логічне мислення. Вправляємось у вирішенні математичних головоломок. Числові головоломки «Судоку» №7
Допоміжні джерела інформації. Вчимося добирати інформацію, правильно формулюючи пошуковий запит. Дізнаємося цікавий факт про кульбабу
Цікаві вправи та завдання. Пригадуємо слова за їхнім тлумаченням. Розгадуємо чайнворди
День 5 Формуємо коло читання. Пишемо короткий відгук про прочитану книгу. Відгук на книгу: конструктивно критикуємо
Удосконалюємо вміння здійснювати письмове множення двоцифрових чисел. Гірські вершини №8
Культура спілкування. Формуємо громадянські цінності. Пишемо лист героїні
Письмово окреслюємо плани на майбутнє. Пишемо чітко й лаконічно. Плануємо своє життя

 

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 5 з 5 на основі 3 оцінок.

Розвиток дитини
07.07.2020

iHerb
Генератори практичних завдань
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Немає коментарів


Вітаємо, Ви підписані! Отримайте листа та активуйте розсилку