Завдання на літо: йдемо підготовленими у 4 клас
Рейтинг
5

Навчальна програма із завданнями, які допоможуть дитині цікаво та якісно підготуватися до переходу в 4-й клас

Завдання на літо: йдемо підготовленими у 4 клас

Як урізноманітнити дозвілля дитини під час літніх канікул? Як організувати відпочинок так, щоб дитина не тільки вивчала щось нове, але і з цікавістю повторила вивчене у 3-му класі? Відповісти на ці запитання допоможе програма «Завдання на літо: йдемо підготовленими у 4 клас».

Канікули варто проводити так, щоб зберігати і формувати пізнавальний інтерес у дітей. Тому у програмі запропоновані завдання, які передбачають чергування різних видів діяльності, щоб дитина могла ненав’язливо поглиблювати свої знання та удосконалювати вміння.

Програма, що розроблена на 40 днів (8 тижнів), містить комбіновані завдання з мови та читання, математики, а також інтегрованого курсу «Я досліджую світ». Кожен тиждень триває 5 днів, які закінчуються виконанням завдання на логіку або розв’язанням головоломки. Програма укладена відповідно до Державного стандарту початкової освіти, а завдання підібрані таким чином, щоб охопити якомога більше обов’язкових результатів навчання, яких дитина має досягнути на кінець 3-го класу. Виконання програми сприятиме формуванню ключових компетентностей та розвитку наскрізних умінь дитини, узагальненню вивченого матеріалу за 3-й клас і допоможе якісно підготуватися до переходу в 4-й клас.

Розпочати роботу з програмою можна у будь-який зручний час, починаючи з першого дня першого тижня. Пам'ятайте, що дитину не потрібно перевантажувати: чергуйте виконання завдань із активним відпочинком. Виконання завдань підкріплюйте емоціями, тому що позитивні емоції сприяють запам’ятовуванню і мотивують дитину.


ТИЖДЕНЬ 1

День тижня Назва розділу Завдання
День 1 Неповторна рідна мова. Збагачуємо словниковий запас. Головоломка «Україна»
Здійснюємо усні обчислення в межах 1000. Удосконалюємо вміння здійснювати обчислення зручним способом, переконуватися в достовірності обчислень. Математика в таблиці
Аналізуємо раціон харчування. Обираємо продукти харчування, орієнтуючись на свої харчові звички, смак і розуміння їхньої користі для здоров’я. Тарілка здорового харчування
Міркуємо логічно: сортуємо слова за категоріями. Сортування слів: школа
День 2 Усна народна творчість. Вчимося пояснювати прислів’я та приказки. Розгадуємо й пишемо зашифровані прислів’я
Операції з грошима. Розмін грошей на дрібніші. Скарбничка: рахуємо гроші
Культура харчування. Визначаємо страви національної кухні. З’ясовуємо країну походження страв
Тренуємо лінгвістичний інтелект та ерудицію. Розгадуємо ребуси. Розгадуємо ребуси №5 (відкидання/заміна літери)
День 3 Текст. Заголовок тексту. Розуміємо та передаємо зміст прочитаного за допомогою ілюстративного матеріалу. Створюємо ілюстрацію
Віднімання суми від числа. Розв’язування сюжетних задач. Місця в театрі
Людина – частина природи і суспільства. Організм людини. Частини тіла людини та їх функції. Вивчаємо будову тіла людини
Розвиваємо логічне мислення засобами мовних ігор. Вирішуємо мовні головоломки. Логогриф. Розгадуємо логогриф: «гра» у словах
День 4 Текст. Підсумовуємо та узагальнюємо. Розвиваємо уміння письмово висловлювати думки. Аналізуємо навчальний рік: побажання на майбутнє
Множення двоцифрового числа на одноцифрове. Розв’язування задач на збільшення числа в кілька разів. Слідами єті: рахуємо креативно
Взаємозв’язки у природі. Умови, необхідні для життя різних організмів. Складаємо ланцюги живлення. Складаємо ланцюг живлення № 4
Об’єднуємо слова в категорії. Повторюємо правопис окремих слів. Розшифруй слова й розділи їх на категорії
День 5 Спілкування онлайн. Приватна та публічна інформація. Чим можна поділитись в Інтернеті? Профіль у соцмережі: заповнюємо правильно
Письмове додавання і віднімання іменованих чисел з переходом через десяток. Грошики в скарбничці
Різноманітність тварин у природі. Описуємо тварин на основі власних спостережень та інформації, отриманої з додаткових джерел. Презентація тварини
Розвиваємо зорове сприйняття, просторове та логічне мислення. Вибираємо об’ємну фігуру правильної форми №6

ТИЖДЕНЬ 2

День тижня Назва розділу Завдання
День 1 Взаємодіємо письмово. Діалог. Вчимось писати відгук та давати рекомендації. Розширюємо коло читання. Рекомендуємо друзям цікаву книжку для читання
Розв’язуємо рівняння з однією змінною на основі правил знаходження невідомого компоненту арифметичної дії. Кольорові рівняння №8
Поняття «факт», «судження», «висновок». Пишемо факти про харчові продукти. Коротко в деталях
Розвиваємо увагу й образне мислення, вирішуючи головоломки. Розшукай сховані слова: дикі тварини
День 2 Досліджуємо мовлення. Правильно пишемо слова. Знаходимо орфограми. Редагуємо текст. Виправляємо помилки № 3 (українська мова)
Множення двоцифрового розрядного числа на одноцифрове. Взуй сороконіжку: рахуємо й аналізуємо
Прилади для вимірювання температури. Записуємо показники термометра різними способами. Записуємо показники термометра
Розв’язуємо головоломки. Розвиваємо увагу та логічне мислення. Обчислюємо суми в трикутниках: доданки від 1 до 5
День 3 Стислий переказ. Вправляємось в переказуванні текстів за шаблоном. Карта подій: переказуємо текст
Усне додавання і віднімання трицифрових чисел в межах 1000. Розподіляємо подарунки: приклади в межах 1000
Різноманітність тварин у природі. Вчимося розрізняти групи тварин за характерними ознаками. Земноводні і плазуни
Тренуємо увагу, логічне та просторове мислення. Сховані кубики №7
День 4 Театралізуємо. Значення текстів для зйомки відео. Сценарій.  З’ясовуємо, яка інформація є найважливішою. Я – режисер: презентуємо фільм
Додаємо іменовані числа, подані в одиницях часу. Розвиваємо вміння розподіляти час. Спритна помічниця: розраховуємо час
Аналізуємо проблемні ситуації, що виникають у житті. Продукування ідей для вирішення виявлених проблем. Шукаємо шляхи розв’язання проблем
Тренуємо логічне мислення. Розвиваємо кмітливість. «Трикутники. Варіант 1»: тренуємо увагу
День 5 Спілкування онлайн. Добір та систематизація інформації. Поглиблюємо знання про видатних людей. Реєструємо Тараса Шевченка у соцмережі
Розвитку вміння визначати час за циферблатом електронного годинника. Удосконалюємо вміння знаходити значення числових виразів з іменованими числами. Час десерту
Висловлюємо припущення про достовірність інформації, отриманої з різних джерел. Розрізняємо факти і судження. Відрізняємо реальні факти від вигадок № 7
Тренуємо аналітичне та логічне мислення. Вправляємось у вирішенні математичних головоломок. Вивчаємо нерівності, розв’язучи судоку 8х8

ТИЖДЕНЬ 3

День тижня Назва розділу Завдання
День 1 Слово. Значення слова. Слова, які звучать та пишуться однаково, але мають різне значення.  Повторюємо омоніми. Омоніми №1 (бичок, гвоздика, коса, гребінь)
Арифметичні компоненти дії множення. Знаходження невідомого множника. Малюємо за таблицею множення: вишня
Світ професій. Розповідаємо про значення праці людей різних професій. Відповідальний вибір №3
Аналізуємо та робимо висновки. Використовуємо аналогії для вирішення логічних задач. Вчимося міркувати за аналогією №3
День 2 Казки у книгах і на екранах. Описуємо персонажів відомих казок. Порівнюємо й малюємо персонажів: Малефісента й Аврора
Оперуємо грошима. Розвʼязування задач на додавання однакових доданків із заміною додавання множенням. Скарбничка: рахуємо гроші
Вчимося визначати продукти, вживання яких потрібно обмежувати (з великим вмістом цукру, солі, жиру тощо) Контролюю споживання цукру
Розвиваємо увагу, логічне мислення засобами математичних ігор. Виконуємо математичні фокуси: розмір взуття й вік
День 3 Слово. Значення слова. Вправляємось в доборі слів-синонімів. Головоломка «Знайди слова»: синоніми
Множення двоцифрового числа на одноцифрове. Складаємо приклади на множення №4
Види транспорту. Формування уявлень про машини і механізми (транспортні засоби) Такий різний транспорт
Тренуємо логічне мислення. Розвиваємо кмітливість. «Трикутники. Варіант 2»: тренуємо увагу
День 4 Стійкі сполучення слів (фразеологізми). Збагачуємо словниковий запас. Прибирання у сови: що означає «не в своїй тарілці»?
Додавання і віднімання чисел в межах 100 без переходу через розряд. Розвиваємо вміння усного рахунку. Математична піраміда: рівень 8
Корисні копалини. Визначаємо можливі результати спостережень/досліджень. Цікава колекція
Розвиваємо увагу та творчі здібності. Малюємо за описом. Малюємо монстрика за опорними словами №8
День 5 Слово. Значення слова. Вправляємось в доборі антонімів. Розмалюй антоніми № 5 (українська мова)
Ціна та вартість. Оперуємо грошима та обчислюємо суму покупки. Плануємо покупки: відділ молочних продуктів
Корисні копалини. Явна і прихована інформація. Читання зашифрованої інформації. Умовні позначення
Розвиваємо логічне мислення. Вчимось шукати відповіді, зважаючи на деталі. Уважний детектив №7: визначаємо злочинця

ТИЖДЕНЬ 4

День тижня Назва розділу Завдання
День 1 Взаємодіємо письмово. Правила ввічливого спілкування.  Запрошення. Як написати запрошення? Комунікативні навички: запрошення
Обчислюємо значення виразів. Здійснюємо ділення виду 51 : 17 способом підбору. Обчисли факти: досьє листоноші в прикладах
Добираємо і впорядковуємо інформацію. Встановлює зв’язки, робимо висновки на основі власних спостережень. Театральна афіша: «Чому ростуть діти?»
Розвиваємо уяву та фантазію, збагачуємо словниковий запас, використовуючи ілюстративний матеріал. Котячі думки №10: описуємо побачене
День 2 Народні легенди та перекази: тренуємо навички вдумливого читання. Історії квітів: ромашка
Письмове додавання трицифрових чисел з переходом через розряд. Арифметичні картини №1
Шукаємо причини і наслідки дій людини. Встановлюємо зв’язки між об’єктами і явищами природи. Риб’ячий скелет
Розвиваємо уяву. Удосконалюємо вміння писати зв’язний текст, використовуючи різні джерела інформації. Особливості догляду за хамелеонами
День 3 Практики креативного письма: вправляємось у творчому написанні історій. Крути й пиши: складаємо історію
Письмове додавання і віднімання трицифрових чисел з переходом через розряд. Арифметична мандрівка №5
Охорона рослинного і тваринного світу. Червона книга. Добір та систематизація інформації з різних джерел. Вивчаємо рідкісні види дерев
Розвиваємо логічне мислення, увагу та зосередженість. Японські кросворди №7, 8: будинок і собака
День 4 Узагальнюємо знання про антоніми. Вчимось використовувати антоніми в текстах. Бабусині антоніми: пишемо текст
Розвиваємо навички усного рахунку. Додавання та віднімання круглих чисел. Усний рахунок: приклади з круглими числами
Різноманітність плодів. Об’єднуємо плоди у групи за характерними ознаками. Підступний плід
Розвиваємо асоціативне мислення. Добираємо асоціації. Малюємо асоціації та розвиваємо фантазію №6
День 5 Прихований і очевидний зміст. Мудрі цитати відомих людей. Вчимось трактувати афоризми. Лабіринти з цитат № 10
Компоненти арифметичних дій. Граємо та складаємо приклади на віднімання трицифрових чисел. Віднімання трицифрових чисел в межах 1000
Екологічні проблеми планети. Забруднення довкілля: джерела і способи запобігання. Допомагаємо Землі стати чистішою
Активізуємо обидві півкулі головного мозку засобами освітньої кінезіології. Малюємо двома руками №8

ТИЖДЕНЬ 5

День тижня Назва розділу Завдання
День 1 Систематизуємо й узагальнюємо знання про частини мови.  Іменник. Іменник: узагальнюємо вивчене
Розвиваємо вміння записувати багатоцифрові числа у вигляді суми розрядних доданків. Розрядні доданки
Вчимося протидіяти проявам тиску, неповаги та приниження щодо себе та інших осіб. Я-висловлювання
Розвиваємо уяву і фантазію. Добираємо описи і зображення. Описуємо уявні місця: підводне царство
День 2 Систематизуємо й узагальнюємо знання про частини мови.  Прикметник. Челендж: пишемо прикметники
Письмове віднімання трицифрових чисел. Перевіряємо правильність розв’язання виразів різними способами. Арифметика для гурманів №5
Визначаємо риси характеру, моральні якості. Наводимо приклади поведінки, де виявляються ці риси. Аналізуємо свій позитивний досвід
Розвиваємо увагу, спостережливість і посидючість. Удосконалюємо графічні навички. Випадкове малювання: песик
День 3 Систематизуємо й узагальнюємо знання про частини мови.  Дієслово. Кросворд «Дієслова»
Дріб як одна або кілька рівних частин цілого. Пояснюємо суть понять «чисельник» і «знаменник». Вивчаємо звичайні дроби на шматочках піци
Визначаємо власні потреби. Вчимося розрізняти бажання і потреби. Раціональне використання ресурсів. Бажання та потреби
Розвиваємо кмітливість. Відгадуємо загадки. Малюємо відгадки. Відгадай та намалюй: споруди та техніка
День 4 Службові частини мови. Повторюємо  «слова-помічники». Вживаємо прийменники й сполучники №2
Одиниці вимірювання довжини. Добираємо необхідну інформацію з різних джерел: шукаємо у словниках, довідниках, енциклопедіях, бібліотеці, Інтернеті. Обчислюємо висоту найвищих споруд світу
Унікальність кожної людини. Визначаємо риси характеру, які сприяють і ті, що заважають досягненню успіху. Мої сильні сторони
Розвиваємо чуттєву сферу. Зосереджуємось на сприйманні. Дізнаємось про себе більше. Сприймаємо світ влітку: 5 органів чуття
День 5 Повторення вивченого про частини мови. Пригадуємо назви частин мови та добираємо потрібні слова. Добираємо частини мови
Встановлюємо порядок виконання дій у математичних виразах на 3-4 дії. Вивчаємо порядок арифметичних дій № 6
Взаємозв’язки у природі. Пристосування тварин до середовища існування. Пристосуванці
Розвиваємо зосередженість та зорово-моторну координацію. Малюємо за аналогією. «Фотополювання»: малюємо й тренуємо увагу №7

ТИЖДЕНЬ 6

День тижня Назва розділу Завдання
День 1 Діалог. Інтерв'ю. Вчимось ставити запитання. Нотуємо відповіді правильно. Дізнаємося більше про бабусю в формі інтерв’ю
Назви розрядних чисел. Утворюємо трицифрові числа із сотень, десятків, одиниць. Розряди чисел
Розшифровуємо закодовану інформацію. Вчимося орієнтуватися на карті світу. Континенти
Розвиваємо уяву та фантазію. Доповнюємо сюжет ілюстрації. Доповни сюжет малюнка №15
День 2 Повторюємо правопис власних назв. Відомі українські постаті. Літературний музей: впізнаємо українських письменників
Розвиваємо вміння ділення двоцифрових і трицифрових чисел на одноцифрове у формі гри. Арифметичний візерунок
Загальне уявлення про Олімпійські ігри. Символи та ідеали олімпійського руху. Олімпійські кільця
Робимо припущення. Розвиваємо творчий потенціал. Кольорові сни розвідника
День 3 Повторення вивченого про рід іменників Вчимося визначати рід іменників №1
Переставний закон множення. Пригадуємо правила знаходження невідомого множника. Процес множення №6
Встановлюємо зв’язки між діяльністю людини і станом навколишнього світу. Розрізняємо джерела енергії. Енергія
Розвиваємо вміння аналізувати, встановлювати причинно-наслідкові зв’язки. Оцінюємо, як минув день
День 4 Текст-опис. Роль і значення прикметників у написанні тексту-опису. Вчимось описувати. Учимося складати описи №4
Читаємо та записуємо дроби. Пояснюємо суть понять «чисельник» і «знаменник». Дроби в малюнках № 2
Корисні копалини та їхнє використання. Значення корисних копалин у добробуті людини. Корисні копалини
Аналізуємо власні почуття і відчуття. Розвиваємо вміння висловлювати думки письмово. Учимося керувати емоціями: радість
День 5 Взаємодіємо письмово. Опис предметів і явищ. Повторюємо вивчене про частини мови Описуємо солодощі: доповнюємо речення
Взаємозв’язок величин: ціна, кількість, вартість. Операції з грошима в ситуації купівлі-продажу. Економний кулінар: визначаємо вартість
Різноманітність тварин у природі. Середовище існування тварин. Розповідаємо про китів
Взаємодіємо в парі чи групі. Розвиваємо комунікативні навички засобами мовних ігор. Розвиваємо комунікативні навички в грі

ТИЖДЕНЬ 7

День тижня Назва розділу Завдання
День 1 Систематизуємо й узагальнюємо знання про частини мови.  Числівник. Складаємо історію №7: вживаємо числівники
Розширюємо уявлення про звичайні дроби. Наочно проілюструємо чисельник і знаменник. Навчальна розмальовка «Вивчаємо дроби»
Розрізняємо фантастичне уявлення про об’єкти природи і факти про них на основі доступних джерел. Шукаємо наукове пояснення появи тіні
Розвиваємо логічне мислення та пізнавальний інтерес засобами мовних ігор. Логогриф «Загублені літери»
День 2 Досліджуємо мовлення: як змінити речення, не змінивши змісту? Розширюємо активний словниковий запас. Використовуємо фразеологізми в реченнях №1 (українська мова)
Операції з грошима. Одиниці вартості: копійка (к.), гривня (грн). Учимось рахувати гроші №11
Визначаємо діяльність, яка приносить задоволення та користь. Прогнозуємо дії, необхідні для задоволення власних потреб. Аналізуємо сфери свого життя: освіта
Розвиваємо вміння читати швидко й правильно. Розвиваємо читацький інтерес. Швидкочитання: твори Івана Франка №7
День 3 Різні джерела інформації. Книги, які допоможуть знайти необхідну інформацію. Ставимо запитання. Містер або міс Усезнайка
Множення і ділення двоцифрових та трицифрових чисел на одноцифрове. Розв’язуємо головоломку. Виконуємо математичні фокуси: результат обчислень
Поширення тварин. Пристосування тварин до середовища існування. Шукаємо необхідну інформацію. Знаходимо середовище поширення тварин
Розвиваємо навички читання, уважність і логічне мислення. Розмальовуємо й упізнаємо лісових птахів
День 4 Авторська казка. Вправляємося у написанні фантастичних історій. Пишемо казку з підказкою
Вправляємось у виконанні усного ділення двоцифрових чисел на двоцифрові. Хто швидше рахує: ділення № 14
Різноманітність рослин у природі. Визначаємо назви рослин за характерними ознаками. Кросворд у малюнках «Дерева»
Розвязуємо головоломки. Розвиваємо логічне мислення. Головоломка «Однакова сума»
День 5 Різні джерела інформації. Шукаємо інформацію. Дізнаємось нову інформацію. Дізнаємося цікаві факти про водних тварин
Удосконалюємо вміння письмового додавання багатоцифрових чисел. Додавання в стовпчик
Передбачаємо й описуємо емоції свої та інших людей. Емоції та вплив на них подій навколишнього світу, явищ природи, поведінки інших людей. Визначаємо емоції: зацікавленість
Розвиваємо логічне мислення, розв’язуючи малюнкові задачі Цікава математика: визначаємо вагу тварин

ТИЖДЕНЬ 8

День тижня Назва розділу Завдання
День 1 Працюємо з інформацією. Вивчаємо інформацію та обираємо головне. Усе про Президента: заповнюємо картку
Розміщення об’єктів на площині та у просторі. Розвиваємо просторову уяву та логіку. Веселі кубики №8
Догляд за свійськими тваринами. Висловлюємо та аргументуємо власну думку. Мрії про домашнього улюбленця
Тренуємо аналітичне та логічне мислення. Вправляємось у вирішенні ілюстрованих головоломок. Головоломка «Веселі фігури»
День 2 Продовжуємо працювати з інформацією. Читаємо й узагальнюємо інформацію. Робота з графічним організатором (таблиця). Дізнаємося про повені (паводки) й способи захисту від них
Малюнкові задачі. Розв’язування малюнкових задач числовими виразами. Прочитай діаграму: чи потрібні комахи?
Визначаємо короткострокові цілі та плануємо конкретні дії щодо задоволення власних потреб. Учимося складати план дій
Графічний диктант. Розвиваємо дрібну моторику, увагу та просторову орієнтацію. Малюємо по клітинках: сова
День 3 Креативне письмо. Пишемо про плани на майбутнє. Транспорт і подорож: пишемо назви й міркуємо про мандри
Компоненти арифметичних дій. Знаходження невідомого компонента. Складаємо приклади на додавання й віднімання №8
Формуємо уявлення про Всесвіт і Сонячну систему. Небесні тіла: зорі, планети. Вивчаємо порядок планет Сонячної системи
Збагачуємо словниковий запас. Тренуємо логіку й пам’ять. Кросворд «Пори року»: літо
День 4 Слово. Значення слова. Яке значення мають літери в словах? Працюємо з метаграмами. Шукаємо й малюємо метаграми №3 (українська мова)
Закріплюємо навички виконання дії множення. Розв’язуємо числові кросворди. Числові кросворди
Формуємо уявлення про Всесвіт і Сонячну систему. Планета як небесне тіло. Пишемо розповідь про планету
Розвиваємо логічне мислення, вирішуючи малюнкові завдання. Головоломка легкого рівня «Барвисті доданки»
День 5 Рефлексуємо. Аналізуємо та робимо висновки. Вчимось писати відгук. Пишемо відгук про екскурсію
Одиниці часу. Використовуємо різні одиниці вимірювання часу. Кросворд «Час»
Знаходимо інформацію про країни Європи та світу. Вчимося орієнтуватися на карті світу. Цікаві подорожі: Західна та Південна Європа
Розвиваємо уяву та фантазію з опорою на власні відчуття і спостереження. Пишемо і малюємо. Що я люблю робити восени?

 

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 5 з 5 на основі 1 оцінки.

Розвиток дитини
07.07.2020

iHerb
Генератори практичних завдань
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Немає коментарів


Вітаємо, Ви підписані! Отримайте листа та активуйте розсилку