|
Вільне володіння державною мовою, що передбачає:
|
|
Уміння усно і письмово висловлювати свої думки, почуття
|
|
|
Уміння чітко та аргументовано пояснювати факти
|
|
|
Любов до читання, відчуття краси слова, усвідомлення ролі мови для ефективного спілкування
та культурного самовираження, готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях
|
|
|
Здатність спілкуватися рідною (у разі відмінності від державної) та іноземними мовами, що передбачає:
|
|
Активне використання рідної мови в різних комунікативних ситуаціях, зокрема в побуті, освітньому процесі, культурному житті громади
|
|
|
Можливість розуміти прості висловлювання іноземною мовою, спілкуватися нею у відповідних ситуаціях, оволодіння навичками міжкультурного спілкування
|
Завдання з англійської мови:
Поділ слів на категорії
Що вміють робити тварини
Розрізняємо his і her
Вивчаємо назви предметів: «Меблі»
Розрізняємо What? і Who?
Кросворд англійською «Посуд»
Опиши частини тіла
Опиши обличчя
Учимо дні тижня
Слова та малюнки
Анаграми англійською
Вивчаємо сторони світу
Описуємо вподобання
Вказівні займенники англійською: this, that, these, those
Учимося використовувати дієслово “to be” в теперішньому часі
Описи помешкань: учимо англійську лексику
Описуємо кімнати
Прорахуй і напиши в множині
Де знаходиться песик: вивчаємо прийменники
Вивчаємо can/can’t та has got/hasn’t got: вгадай тварину
Обери правильний артикль а або an
Ствердження і заперечення в англійській мові
Намалюй обличчя дітей
Прийменники англійською: домалюй картину
Вчимось відповідати на питання «Чий?»
Учимось розрізняти емоції та почуття
Вчимось визначати погоду англійською мовою
Мої улюблені речі: колір, іграшка, тварина, вид спорту
Цифри та кольори англійською мовою: розмалюй та порахуй тварин
Прийменники англійською: намалюй іграшку
Назви кольорів англійською: розфарбуй малюнок
Назви кольорів англійською: їжа
Пишемо правильно літери
Пишемо слова по літерах
Кросворд англійською «Комахи»
Назви кольорів англійською: розфарбуй тварин
Вчимо слова, розмальовуючи
|
|
Математична компетентність, що передбачає:
|
|
Виявлення простих математичних залежностей в навколишньому світі
|
|
|
Моделювання процесів та ситуацій із застосуванням математичних відношень та вимірювань
|
|
|
Усвідомлення ролі математичних знань та вмінь в особистому і суспільному житті людини
|
|
|
Компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій, що передбачають:
|
|
Формування допитливості, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї
|
|
|
Самостійно чи в групі спостерігати та досліджувати, формулювати припущення і робити висновки на основі проведених дослідів
|
|
|
Пізнавати себе і навколишній світ шляхом спостереження та дослідження
|
|
|
Інноваційність, що передбачає:
|
|
Відкритість до нових ідей
|
|
|
Ініціювання змін у близькому середовищі (клас, школа, громада тощо), формування знань, умінь,
ставлень, що є основою компетентнісного підходу, забезпечують подальшу здатність успішно навчатися,
провадити професійну діяльність, відчувати себе частиною спільноти і брати участь у справах громади
|
|
|
Екологічна компетентність, що передбачає:
|
|
Усвідомлення основи екологічного природокористування, дотримання правил природоохоронної поведінки,
ощадного використання природних ресурсів, розуміючи важливість збереження природи для сталого розвитку суспільства
|
|
|
Інформаційно-комунікаційна компетентність, що передбачає:
|
|
Опанування основою цифрової грамотності для розвитку і спілкування, здатність безпечного та етичного використання
засобів інформаційно-комунікаційної компетентності у навчанні та інших життєвих ситуаціях
|
|
|
Навчання впродовж життя, що передбачає:
|
|
Опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання
|
|
|
Організацію власного навчального середовища
|
|
|
Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб,
визначення власних навчальних цілей та способів їх досягнення, навчання працювати самостійно і в групі
|
|
|
Громадянські та соціальні компетентності, пов’язані з ідеями демократії, справедливості, рівності,
прав людини, добробуту та здорового способу життя, усвідомленням рівних прав і можливостей, що передбачають:
|
|
Співпрацю з іншими особами для досягнення спільної мети, активність в житті класу і школи, повагу до прав інших осіб
|
|
|
Уміння діяти в конфліктних ситуаціях, пов’язаних з різними проявами дискримінації, цінувати культурне розмаїття різних народів та ідентифікацію себе як громадянина України
|
|
|
Дбайливе ставлення до власного здоров’я і збереження здоров’я інших людей, дотримання здорового способу життя
|
|
|
Культурна компетентність, що передбачає:
|
|
Залучення до різних видів мистецької творчості (образотворче, музичне та інші види мистецтв) шляхом розкриття і розвитку природних здібностей, творчого вираження особистості
|
|
|
Підприємливість та фінансова грамотність, що передбачають:
|
|
Ініціативність, готовність брати відповідальність за власні рішення, вміння організовувати свою діяльність для досягнення цілей,
усвідомлення етичних цінностей ефективної співпраці, готовність до втілення в життя ініційованих ідей, прийняття власних рішень
|
|