Оцініть завдання

Визначаємо послідовність: найвище – найнижче

Визначаємо послідовність: найвище – найнижче

Це завдання допоможе дитині розвинути навички порівняння і впорядкування істот за зростом (довжиною та висотою). Дитині пропонується розглянути малюнки (миша, жирафа, їжак, заєць, равлик, мавпа, бегемот) і впорядкувати зображених істот за зростом (довжиною) від найвищої (найдовшої) до найнижчої (найкоротшої), ураховуючи те, як вони виглядають у реальному житті (найвища – жирафа, найнижчий – равлик). Дитині потрібно буде проставити біля малюнків номери (від 1 до 7). Виконуючи завдання, дитина розвиватиме навичку порівняння «високі» чи «низькі» предмети, логічне мислення, закріпить знання про цифри й числа від 1 до 7.

Рейтинг
0.00
(0 оцінок)
Завантажень 855
Включено до навчальних програм: