Оцініть завдання

«Що робити?», «що зробити?»: розрізняємо дієслова за запитаннями

«Що робити?», «що зробити?»: розрізняємо дієслова за запитаннями

Завдання спрямоване на формування мовленнєвої компетенції, уміння розрізняти, які дієслова відповідають на запитання «що робити?», а які – на запитання «що зробити?». Завдання має пропедевтичний характер, бо поняття доконаного та недоконаного виду дієслів упродовж  І–ІІ циклів здобуття освіти не формуються. Натомість у дитини має формуватися уявлення про різні запитання, що ставляться до слів – назв дій.

Спочатку дітям пропонується розподілити слова на дві групи за запитаннями. Потім –  за допомогою префіксів утворити споріднені слова так, аби вони відповідали на запитання «що зробити?». Насамкінець треба скласти й написати речення з видовою парою тече-витече, що допоможе дитині розуміти значущість слів – назв дій у мовленні. Виконуючи завдання, дитина розвиватиме аналітичне мислення, уміння порівнювати та зіставляти.  

Рейтинг
5.00
(5 оцінок)
Завантажень 431