«Що робити?», «що зробити?»: розрізняємо дієслова за запитаннями

Завдання спрямоване на формування мовленнєвої компетенції, уміння розрізняти, які дієслова відповідають на запитання «що робити?», а які – на запитання «що зробити?». Завдання має пропедевтичний характер, бо поняття доконаного та недоконаного виду дієслів упродовж І–ІІ циклів здобуття освіти не формуються. Натомість у дитини має формуватися уявлення про різні запитання, що ставляться до слів – назв дій.
Спочатку дітям пропонується розподілити слова на дві групи за запитаннями. Потім – за допомогою префіксів утворити споріднені слова так, аби вони відповідали на запитання «що зробити?». Насамкінець треба скласти й написати речення з видовою парою тече-витече, що допоможе дитині розуміти значущість слів – назв дій у мовленні. Виконуючи завдання, дитина розвиватиме аналітичне мислення, уміння порівнювати та зіставляти.
Рейтинг | |
Завантажень | 431 |