Квітковий словник: формуємо орфографічну грамотність

Завдання сприятиме розвитку орфографічної грамотності, розширенню знань про українські назви квітів. У першому завданні дитині пропонується написати запропоновані слова в алфавітному порядку (айстри, гвоздики, гіацинти, дзвіночки, жоржини, конвалії, косарики, нагідки, півонії, підсніжники, стокротки, тюльпани, чорнобривці) і поставити в них наголос. У другому завданні треба описати будь-яку квітку, користуючись шаблоном (наприклад, тюльпан має чашоподібну квітку середнього розміру (3–5 см) червоного кольору, листя гладке та видовжене, стебло пряме). У третьому завданні дитина, маючи бажання, може намалювати букет з улюблених квітів і підписати рослини. Виконуючи завдання, дитина формуватиме мовну і природничу компетентність, розвиватиме увагу та фантазію.
Рейтинг | |
Завантажень | 183 |