Оцініть завдання

Режим дня кота: вивчаємо дієслова і числівники

Режим дня кота: вивчаємо дієслова і числівники

Завдання сприятиме закріпленню знань про числівник та дієслово як самостійні частини мови. На сторінці зображено розпорядок дня кота. Дитині пропонується до кожного малюнка скласти й написати речення, що розкриває зміст зображеного. Варто звернути увагу на використання і правопис числівників (наприклад: о сьомій ранку котик гострить свої кігтики; о восьмій ранку котик грається з м’ячиком; о десятій котик полює на мишку; о дванадцятій котик грається зі своїм хвостиком). У другому завданні треба написати прикмети, пов’язані з котами (наприклад, кішка згорнулася клубочком – до холодів; кіт вмивається в домі – до приходу гостей тощо). Якщо в родині є кіт чи кішка, варто спостерігати за твариною, щоб перевірити народні прикмети. Виконання завдання сприятиме формуванню мовної та природничої компетентностей дитини, розвиватиме інтерес до життя тварин, спостережливість та увагу.

Рейтинг
5.00
(6 оцінок)
Завантажень 274