Режим дня кота: вивчаємо дієслова і числівники

Завдання сприятиме закріпленню знань про числівник та дієслово як самостійні частини мови. На сторінці зображено розпорядок дня кота. Дитині пропонується до кожного малюнка скласти й написати речення, що розкриває зміст зображеного. Варто звернути увагу на використання і правопис числівників (наприклад: о сьомій ранку котик гострить свої кігтики; о восьмій ранку котик грається з м’ячиком; о десятій котик полює на мишку; о дванадцятій котик грається зі своїм хвостиком). У другому завданні треба написати прикмети, пов’язані з котами (наприклад, кішка згорнулася клубочком – до холодів; кіт вмивається в домі – до приходу гостей тощо). Якщо в родині є кіт чи кішка, варто спостерігати за твариною, щоб перевірити народні прикмети. Виконання завдання сприятиме формуванню мовної та природничої компетентностей дитини, розвиватиме інтерес до життя тварин, спостережливість та увагу.
Рейтинг | |
Завантажень | 274 |