Пам'ятка про правила поведінки на уроці: вивчаємо спонукальні речення

Це завдання для учнів 2–4 класів спрямоване на розвиток уміння складати речення та вдосконалення знань про спонукальні речення. На аркуші зображено 7 малюнків (учень із піднятою рукою за партою; перекреслений телефон; вчителька з піднятою рукою і вказівним пальцем догори; перекреслений гамбургер; учень, який рівно сидить за партою; учень, який промовляє ввічливі слова; учень, який викидає сміття у смітник). Дитині пропонується розглянути малюнки й на їхній основі скласти пам’ятку щодо правил поведінки на уроці, формулюючи прохання у вигляді спонукальних речень. (Наприклад: 1. Піднімай руку, коли хочеш відповісти. 2. Не користуйся телефоном під час уроку. 3. Будь уважним на уроці. 4. Не їж на уроці. 5. Стеж за поставою, намагайся сидіти рівно. 6. Будь ввічливим з однокласниками та вчителями. 7. Прибери за собою робоче місце). Додатково дитина може дописати ще два правила, яких, на її думку, бракує. Завдання потренує уяву, образне мислення, уважність, креативність, уміння грамотно й лаконічно формулювати думку, сприятиме розвитку емоційного інтелекту й усвідомленню правил соціальної взаємодії в колективі.
Рейтинг | |
Завантажень | 168 |