Живе – неживе: вивчаємо природу

Це завдання спрямовано на розвиток природничої компетентності молодших школярів. Виконуючи завдання, дитина вчитиметься розрізняти об’єкти живої й неживої природи. Дитині пропонується вибрати зі списку слів назви об’єктів живої природи й позначити їх. З трьома непозначеними словами дитині потрібно скласти й написати речення. Учителі/рідні можуть обговорити з дитиною основні ознаки живої природи (ріст, розвиток, живлення, дихання, розмноження, відмирання). Завдання сприятиме розвитку мислення, формуванню природничого поняття «об’єкт живої/неживої природи».

ЗАВАНТАЖИТИ БЕЗКОШТОВНО

Тільки для зареєстрованих користувачів.


Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 5 з 5 на основі 7 оцінок.

Розвиток дитини
24.06.2019

Генератори практичних завдань
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Немає коментарів


Вітаємо, Ви підписані! Отримайте листа та активуйте розсилку