Оцініть завдання

Живе – неживе: вивчаємо природу

Це завдання спрямовано на розвиток природничої компетентності молодших школярів. Виконуючи завдання, дитина вчитиметься розрізняти об’єкти живої й неживої природи. Дитині пропонується вибрати зі списку слів назви об’єктів живої природи й позначити їх. З трьома непозначеними словами дитині потрібно скласти й написати речення. Учителі/рідні можуть обговорити з дитиною основні ознаки живої природи (ріст, розвиток, живлення, дихання, розмноження, відмирання). Завдання сприятиме розвитку мислення, формуванню природничого поняття «об’єкт живої/неживої природи».

Рейтинг
5.00
(10 оцінок)
Завантажень 2298
ЗАВАНТАЖИТИ БЕЗКОШТОВНО

Тільки для зареєстрованих користувачів.

Включено до навчальних програм: