Працюємо з групою об’єктів: об’єднуємо, вилучаємо

Працюємо з групою об’єктів: об’єднуємо, вилучаємо

«Що зайве? Чого не вистачає?» – це задання сприяє розвитку логічного мислення, уважності, аналітичних здібностей та навичок порівняння, класифікації і сортування. У першому завданні діти повинні уважно розглянути кількість груш у кошиках і зрозуміти, скільки саме потрібно домалювати, щоб їх стало порівну. Це завдання сприяє розвитку математичних навичок, навичок порівняння та здатності до аналізу кількісних об’єктів. Наступне завдання передбачає вилучити зайвий предмет з ряду, діти аналізують групи об’єктів, визначаючи, який з них не відповідає загальній характеристиці, що допомагає формувати навички класифікації та логічного мислення. Об’єднання кульок одного кольору в окремі групи розвиває вміння сортувати, уважність і дрібну моторику. У завданні про лісових тварин діти визначають, які з них не належать до лісового середовища, що сприяє формуванню екологічних знань і навичок систематизації інформації. Завдання підтримують креативність і сприяють розвитку логічних, аналітичних, творчих та порівняльних навичок, зберігаючи інтерес до навчання та підтримуючи пізнавальну активність дітей.

Рейтинг
5.00
(4 оцінок)
Завантажень 461
ЗАВАНТАЖИТИ Безкоштовно