Оцініть завдання

Перший чи один: про порядок і кількість

Перший чи один: про порядок і кількість

Перший чи один – це завдання спрямоване на закріплення понять «перший» (вказує на порядок), «один» (вказує на кількість). Дитині пропонується в кожній групі предметів вибрати й обвести один предмет, порахувати і написати, скільки предметів обведено; назвати у кожному ряду першу геометричну фігуру і замалювати її червоним кольором; назвати першу геометричну фігуру в кожному ряду, якщо рухатися справа наліво, замалювати її зеленим кольором. Одне із завдань передбачає замальовування фігур у такій послідовності: третя фігура у ряду замальовується жовтим кольором, п’ята – фіолетовим, сьома – синім. В останньому завданні дитині треба намалювати себе першим/першою в черзі. Виконання завдання сприятиме формуванню математичної компетентності дитини, закріпленню назв геометричних фігур, розвитку дрібної моторики.

Рейтинг
5.00
(1 оцінок)
Завантажень 5
ЗАВАНТАЖИТИ Безкоштовно