Цікава вода: міркуємо логічно

Це завдання сприятиме формуванню природничої  компетентності, уявлення про стани та властивості води. Учням і ученицям  пропонується розглянути ланцюг перетворення води й написати над стрілками, що потрібно зробити (нагріти, охолодити), щоб послідовність була правильною. Також дітям потрібно поміркувати, що буде, якщо в склянку води додати й розмішати цукор, сіль, барвник; написати, чому воду називають розчинником, а також обвести те, що у воді не розчиняється. Виконуючи завдання, діти розвиватимуть логіку та аналітичне мислення.

ЗАВАНТАЖИТИ БЕЗКОШТОВНО

Тільки для зареєстрованих користувачів.


Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 4.1 з 5 на основі 10 оцінок.

Розвиток дитини
30.03.2020

Генератори практичних завдань
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Немає коментарів


Вітаємо, Ви підписані! Отримайте листа та активуйте розсилку