Оцініть завдання

Яким буває пластик: читаємо інформацію

Завдання спрямоване на розвиток уміння використовувати знання про маркування пластику. Дитині пропонується вивчити представлену на аркуші систему маркування пластику й дослідити, які види пластикової продукції можна побачити вдома. Також треба з’єднати зображені на малюнку предмети з відповідними типами маркування пластику. Виконуючи завдання, дитина дізнається, як за маркуванням визначити вид пластику, де використовуються вироби із цього матеріалу й чи придатні вони для подальшої переробки. Завдання сприятиме формуванню екологічного мислення, здатності здійснювати свідомий і відповідальний вибір продукції.

Рейтинг
4.00
(3 оцінок)
Завантажень 343
ЗАВАНТАЖИТИ БЕЗКОШТОВНО

Тільки для зареєстрованих користувачів.