Четверте «зайве»: історичне чергування

Четверте «зайве»: історичне чергування

Завдання сприятиме формуванню мовленнєвої компетентності, уявлення про історичне чергування голосних звуків [е]//[і]//[о]//[Ø] у коренях слів. У завданні дитині пропонується знайти «зайве» слово в кожній групі – для цього визначити слова з історичним чергуванням голосних у корені (наприклад, шість – шостий – шести, сонØце  – сонечко, носити – нести) і ті, в яких такі чергування неможливі (дев’ять, через Суми, сови, листок, місяць, варити, ліпити, смакувати). Виконуючи завдання, дитина розвиватиме фонематичний слух, аналітичне мислення, увагу, уміння порівнювати та зіставляти словоформи й споріднені слова.

Рейтинг
5.00
(3 оцінок)
Завантажень 375