Учимося розрізняти поняття «один – багато»

Учимося розрізняти поняття «один – багато»

Один чи багато? – це завдання спрямоване на формування математичної компетентності, уміння об'єднувати об’єкти в групи за спільною ознакою. Дитині пропонується прочитати опис бабусиної кімнати та домалювати ті об’єкти, яких бракує на малюнку. Наступне завдання для дітей – розподілити об’єкти на 2 групи: перша група – ті об’єкти, яких є по одному; друга група – ті об’єкти, яких є багато. Виконуючи завдання, дитина вчитиметься рахувати об’єкти навколишнього світу, потренується обєднувати їх у групи за спільною ознакою, розвиватиме аналітичне мислення, логіко-математичні здібності, увагу й кмітливість.

Рейтинг
5.00
(5 оцінок)
Завантажень 158
ЗАВАНТАЖИТИ Безкоштовно