Оцініть завдання

Досліджуємо шкільне подвір’я

Досліджуємо шкільне подвір’я

Моє шкільне подвір’я – це завдання спрямоване на формування природничої компетентності, уміння досліджувати об’єкти природи, використовуючи доступне обладнання. Дитині пропонується обвести зображення приладів, які допоможуть їй дослідити шкільне подвір’я. Наступне завдання – прочитати загадки, написати слова-відгадки й довідатися, чиї голоси почув Іванко на подвір’ї школи (горобця і соловейка); далі дитині необхідно вийти на шкільне подвір’я, написати або намалювати, які звуки вона почує. Після цього слід прочитати назви рослин, з’єднати їх із малюнком та зобразити ті рослини, які є на шкільному подвір’ї дитини. Наприкінці пропонуємо порахувати комах і написати у порожні комірки їхню кількість, намалювати комах, які дитина дослідила на своєму шкільному подвір’ї. Виконуючи завдання, діти поглиблюватимуть знання про навколишній світ, уміння визначати, які прилади знадобляться для обраного дослідження, удосконалюватимуть уміння описувати, що нового дізналися, спостерігаючи у довкіллі; розвиватимуть дослідницькі навички.

Рейтинг
5.00
(2 оцінок)
Завантажень 204
ЗАВАНТАЖИТИ Безкоштовно