Де знаходиться звук: аналізуємо слова

Завдання спрямоване на розвиток уміння робити звуковий аналіз слова. На аркуші зображено 6 рядів малюнків. На початку кожного ряду розміщено один із голосних або приголосних звуків: [б], [д], [о], [т], [с], [ш]. Дитині пропонується дібрати до малюнків назви, визначити в цих cловах місце заданого звука й позначити його на схемі поруч із малюнком. Наприклад, у словах першого ряду звук «б» розміщується на їхньому початку («баран»), наприкінці («дуб»), та в середині («робот»), а тому на схемах треба замалювати відповідно перший, останній та середній кружечки за зразком. Завдання підтримуватиме інтерес до спостережень за мовними одиницями – звуками, розвиватиме фонематичний слух.

ЗАВАНТАЖИТИ БЕЗКОШТОВНО

Тільки для зареєстрованих користувачів.


Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 4.8 з 5 на основі 4 оцінок.

Розвиток дитини
25.01.2021

Генератори практичних завдань
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Немає коментарів


Вітаємо, Ви підписані! Отримайте листа та активуйте розсилку