Оцініть завдання

Аналізуємо й упорядковуємо дані: живе/неживе, тепле/не тепле

Це завдання допоможе дитині розвинути логічне мислення, навчитися аналізувати й сортувати дані. Воно містить список слів (словосполучень), які потрібно проаналізувати й розподілити в чотири комірки в таблиці («діаграмі Керрола»). Пропонується розглянути категорії «Живе», «Неживе», «Тепле», «Не тепле»: у такому разі слово «Айсберг» потрапить у комірку на перетині категорій «Неживе», «Не тепле». Назви рослин, тварин і плодів за умовчанням передбачають, що це категорія «Живе» (якщо спеціально не вказано інше). Виконуючи завдання, дитина зможе впорядкувати враження про розмаїття живої та неживої природи.

Рейтинг
5.00
(1 оцінок)
Завантажень 128
ЗАВАНТАЖИТИ

За передплатою. Тільки для зареєстрованих користувачів.

Включено до навчальних програм: