Оцініть завдання

Діаграма Керрола: живе/неживе, колюче/не колюче

Діаграма Керрола: живе/неживе, колюче/не колюче

Це завдання допоможе дитині розвинути логічне мислення, навчитися аналізувати й сортувати дані. Воно містить список слів (словосполучень), які потрібно проаналізувати й розподілити в чотири комірки в таблиці («діаграмі Керрола»). Пропонується розглянути категорії «Живе», «Неживе», «Колюче», «Не колюче»: у такому разі слово «Ялина» потрапить у комірку на перетині категорій «Живе», «Колюче». Назви рослин, тварин і плодів за умовчанням передбачають, що це категорія «Живе» (якщо спеціально не вказано інше). Виконуючи завдання, дитина зможе впорядкувати враження про розмаїття живої та неживої природи.

Рейтинг
5.00
(1 оцінок)
Завантажень 180